Laulun sanaset: Mä rutistan sut uuteen loistoon (31.8.2013)
Hassua nähdä pitkästä aikaa puhua mitä satttuu, ja satuttaa tavata ystävä jälleen uudestaan vuodet jahtas toisiaan teki ympärille verkkojaan sä oot sama ja mä vähän kauhtunut nuttu, mut juttu toimii välillämme, kierrokset ovat vain hiljentyneet enää viljellään vaan sarkasmii istutaan kuten ennen, sä polvet kii koukussa ja kädet ympärillä ja mä pidän kättä leuan alla pynärpää nojaa pöytään joka huojui jo silloin kun illoin lasit tyhjenivät eväät ei ollu vielä syöty, ja hyöty ystävyydestä oli ylpeä nyrkin isku rintaan: "mihinkään hintaan en tekis sulle pahaa" hassua nähdä pitkästä aikaa puhua mitä satttuu, ja satuttaa tavata ystävä jälleen uudestaan vuodet meni menojaan teki ympärille verkkojaan kertosäe: sä oot eri mut edelleen veriveli ja juttu toimii välillämme, kierrokset ovat vain hiljentyneet enää viljellään vaan sarkasmii, mun kädet on kuin paperista, se ramiikkaasta kaverista sä oot vähän kutistunut kokoon (mut) mä rutistan sut uuteen loistoon kertosäe: sä oot eri mut edelleen veriveli ja juttu toimii välillämme, kierrokset ovat vain hiljentyneet enää viljellään vaan sarkasmii, mun kädet on kuin paperista, se ramiikkaasta kaverista oot vähän kutistunut kokoon (mut )mä rutistan sut uuteen loistoon -merja ritala- Linnun kurkkuun unohtui jäätynyt marja-
näin oletin kun se ei laulanut. -MR- |