Joskus 2008 vuoden alussa kirjoittamani lyriikat, korjailin niitä, varsin simppelit lyriikat kuuluu ensimmäisiin laululyriikoihin joita olen kirjoitellut. Harjoitusta, harjoitustaja ja taas..
Lyriikat: Bonsaipuu Hei likka, juota mua vähän! Käy huurteiseen pöytään, kanna tuoppi kaadoin edellisen syliin rakkaan, huusit savun sekaan. Mä vastasin ekaan huutoon kaadoin huuretta sun syliin tyyliin tää jatkuu ikuisuuteen muuten kulki hyvin, mut sä puhuit sekavii juttu kiersi tehtaista painajaisiin ja mollissa naisiin; mä poistuin yöhön vailla virtapiirii hiilii on vaikee saada syttymään se jäi mieleen eilisestä nyt istun vain hiljaa tässä ja mietin. kertosäe: On suhteemme tää kun oksat bonsaipuun, kun ne erilleen haarautuu. Kierrän sen kahvilan pöydän missä pari tosiinsa nojautuu, ymmärrän sua salaa heikkohan oot, ja mä vielä luokses palaan. kertosäe: on suhteemme tää kun oksat bonsaipuun, kun ne erilleen haarautuu. Hei jätkä, vahva oon kuin ruukku se astia johon bonsaipuu taas jälleen kallistuu, hei jätkä, sun juures juurtuu näin se käy, näin sulle tapahtuu, bonsaipuu.. -merja ritala- Linnun kurkkuun unohtui jäätynyt marja-
näin oletin kun se ei laulanut. -MR- |