Bluesin sanat: Sä kastelet kaarimaljalla puutarhaa (29.3.2014)
Ympäri kävellään ja tullaan yhteen sittenkin kun on leikattu vilja kuivumaan lyhteeks ja mä olin niin tähkäpäätä kohti sun kasvos hohti, oi baby, oi baby nyt sä kastelet kaarimaljalla puutarhaa, oi entinen baby oi baby, leiki vaan perhosilla kun aurinko on ilkosillaan, paistaa sun pitkiin letteihin kukat juo kaiken veden, edes mä en voi toivoo et sä oisit serafi sun harteilla on unikkokangasta - pelkkä liina oi entinen baby, leiki vaan perhosilla oi baby, leiki vaan perhosilla kun aurinko on ilkosillaan, paistaa sun pitkiin letteihin kukat juo kaiken veden, edes mä en voi toivoo et sä oisit serafi Ympäri kävellään ja tullaan yhteen sittenkin kun on leikattu vilja kuivumaan lyhteeks ja mä olin niin tähkäpäätä kohti sun kasvos hohti, oi baby, oi baby sä kastelet kaarimaljalla puutarhaa, oi entinen baby leiki, leiki, leiki kun aurinko on ilkosillaan, paistaa sun pitkiin letteihin kukat juo kaiken veden, edes mä en voi toivoo et sä oisit serafi sun harteilla on unikkokangasta - pelkkä liina, oi entinen baby, jos sä oisit serafi merja ritala Linnun kurkkuun unohtui jäätynyt marja-
näin oletin kun se ei laulanut. -MR- |