PTA 06.03.2003 15:31:02 | |
---|
Nyt tarttis Maija Mehiläisen sanat, jospa joku sattuisi muistamaan sellasen kappaleen.. |
Halenism 06.03.2003 19:14:30 | |
---|
"Oli kerran kauan sitten, aivan tuntematon maa, siellä asui mehiläinen, josta paljon kerrotaan. Ja tämän mehiläisen nimi oli Maijaaa, pieni reipas mehiläinen. Maijaaaaa. Maiiijaaa kaiiikkiii raaakastaaavaaat. Maiiijaaa, Maiiijaaa, Maiiijaaa keerro taariiinaaas!" "Maija lentää maailmaan, ihmeitä sen katsomaan Ja tämän mehiläisen nimi oli Maijaa pienen pieni mehiläinen Maija Maija lentää maailmaan, Maija, Maija Maijaa kaikki rakastaa."
googgeli löysi tuommoisia pätkiä... josko niillä pääsisi tunnelmaan. |
noir 06.03.2003 22:05:14 | |
---|
Noni. Erehdyin tämän lukemaan, nostalgia nousi päähän, ja mikäs nyt jäikään soimaan... No pain, no delight. |
PTA 07.03.2003 11:23:55 | |
---|
"Oli kerran kauan sitten, aivan tuntematon maa, siellä asui mehiläinen, josta paljon kerrotaan. Ja tämän mehiläisen nimi oli Maijaaa, pieni reipas mehiläinen. Maijaaaaa. Maiiijaaa kaiiikkiii raaakastaaavaaat. Maiiijaaa, Maiiijaaa, Maiiijaaa keerro taariiinaaas!" "Maija lentää maailmaan, ihmeitä sen katsomaan Ja tämän mehiläisen nimi oli Maijaa pienen pieni mehiläinen Maija Maija lentää maailmaan, Maija, Maija Maijaa kaikki rakastaa."
googgeli löysi tuommoisia pätkiä... josko niillä pääsisi tunnelmaan. Suuri kiitos, yritin itsekkin goggelilla hakee mutta pitää ilmeisesti vielä harjotella tota hakemista.. |
Halenism 08.03.2003 18:46:10 | |
---|
Joo, ei se kato vaati omasta lapsuudesta pientä muistikuvaa... esim "tämän mehiläisen nimi oli" haulla tuli noi mitä löysin. |
maelstrom 08.03.2003 22:20:24 | |
---|
Jostain syystä minun tuli ikävä Tao-Taota. Se panda edustaa minulle sitä samaa hyvin varhaista lapsuuttaa yhdessä Maija Mehiläisen kanssa ja on ainoita asioita, joita muistissani on tuolta kultaiselta aikakaudelta. Se tunnari oli mahtava ja se vahva vihreä väri on jäänyt mieleeni siitä sarjasta. Nuorta pessimistiä surullisempi näky on vain vanha optimisti.
Kotisivut täällä |
noir 10.03.2003 18:56:47 | |
---|
Jostain syystä minun tuli ikävä Tao-Taota. Se panda edustaa minulle sitä samaa hyvin varhaista lapsuuttaa yhdessä Maija Mehiläisen kanssa ja on ainoita asioita, joita muistissani on tuolta kultaiselta aikakaudelta. Se tunnari oli mahtava ja se vahva vihreä väri on jäänyt mieleeni siitä sarjasta. Tao-Taon tunnari on tosi kova. Etenkin se kohta missä rumpukomppi vaihtuu vähän rokkaavammaksi. Ja nyt soikin tämä loppupäivän päässä... No pain, no delight. |