noir 19.02.2003 18:36:36 | |
---|
Ideana olisi se, että koska eräs neitis-henkilö on tekstejäni kehunut, niin päätin testata onko kyseessä 'nauraa kaikille vitseilleni' - tyyppinen haluaminen. Ja minä siis olen varattu, enkä muutenkaan kiinnostunut. Tämä kyseinen pätkä taas on ensimmäinen, jonka ko. hameellinen näki: - - Voitko katsoa minua silmiin Katsoa ja kuiskata Todistaa ja vannoa Tuntevasi kasvot Jotka katsovat takaisin Voitko vielä aamulla Auringon noustessa Kirkkain silmin kertoa Kertoa ja uskoa Mitä vannoit vielä illalla Yön äärellä Uskoit sanan jokaisen Paremman huomisen Lupauksen viimeisen Sokeasta rakkaudesta Voitko vielä katsoa Katsoa ja hymyillä Kyyneleiden peittämiä Kasvoja peilissä Jotka katsovat takaisin - - ..eli? No pain, no delight. |
MetalliHippi 19.02.2003 18:39:04 | |
---|
Mitä ihmettä on "Yön äärellä"? Se särähtää vähän jotenkin korvaani, tai sitten olen liian maanläheinen ihminen. Allahu akbar! Tamam? |
noir 19.02.2003 18:42:22 | |
---|
Mitä ihmettä on "Yön äärellä"? Yön äärellä = hetki ennen pimeää Voi olla, ettei 'testihenkilöni' edes lukenut tekstiä, hukkaan meni prkl. No pain, no delight. |
MetalliHippi 19.02.2003 18:45:44 | |
---|
Yön äärellä = hetki ennen pimeää Voi olla, ettei 'testihenkilöni' edes lukenut tekstiä, hukkaan meni prkl. Ahaa. En vain ole ikinä ennen kuulutkaan, mutta kaikkeahan sitä oppii, kun tarpeeksi kauan elää! Eli vika taisi siis olla nyt minussa. Sori.
Allahu akbar! Tamam? |
NORTON 19.02.2003 18:50:47 | |
---|
Vau! Kyllä tolla luulisi naista saavan. |
noir 19.02.2003 20:02:20 | |
---|
Vau! Kyllä tolla luulisi naista saavan. ... thih, punastun... Mutta ahneuttani annan vielä lisää arvosteltavaksi, samasta syystä kuin edellisen. Ehkä joku päivä pistän jonkun oman lempparini :) - - Iltaisin katson auringonlaskua Ja tahdon voivani sen vangita Miten voisin kieltää muilta Jotain niin kaunista Pakkaslumen peittämät puut Saavat minut huokaamaan Kunpa olisi joku Joka voisi kaihoni jakaa Aina kun et ole täällä mietin Miksen voi sinua omistaa Mutta mieluummin toivon Sinun olevan vapaa - - ...noh? No pain, no delight. |
Iso-Jaakko 19.02.2003 20:30:19 | |
---|
Tuo ensimmäinen ei herättänyt ajatuksia mutta tuosta seuraavasta mie tykkäsin sisällöstä siis. Että siitä laulun saisi niin ehkä kuitenkin olisi hyvä paneutua tekniikkaan, rytmiikkaan ja muuhun. Pieniä, kauniita kuvia olivat. |
Raato. 20.02.2003 23:10:48 (muokattu 20.02.2003 23:13:34) | |
---|
Nämä on hyviä. Erityisesti naisiin varmasti vetoaa. Tuo "Yön äärellä" oli hyvin sanottu. Mutta miksei minulle ole kerrottu kaikkea? |