Aihe: Sonja-Maria 1 | |
---|---|
![]() 20.03.2003 15:16:39 | |
Sonja-Maria tuo kesän kuuma aurinko vaan pani meitsykkämannulan hikoamaan siks jätskikiskalle hypähdin ja sulta rakkautta tilasin! sä punastuit niin söpösti et sanoin: "sulkeutuu kioski, kun myyjäkaunotar ihana lomailee nyt mun kainalossa!" Sonja-Maria oli nimes sun sä kuiskasit aina olevasi mun me auringonlaskuun pompittiin ja sydämiä puihin veistettiin mä silmiisi säihkyviin sukelsin täyteen lempeä keuhkoni imaisin ruusunnuppuja päälleni viskasit pikku aurinkoja sieluuni sytytit päätyi masu vasten masua taisi antaa toisilleen pusuja sun hiuksesi kultaa sädehti mun silmiä ihan häikäisi Sonja-Maria oli nimes sun sä kuiskasit aina olevasi mun me auringonlaskuun pompittiin ja sydämiä puihin veistettiin Kappaleen demoversion voi kuunnella osoitteessa http://www.mikseri.net/vaudeville. Lisää minun (ja bändimme laulaja-kitaristin) sanoituksia löytyy bändimme kotisivulta, osoitteesta http://www.vaudeville.cjb.net. | |
![]() 20.03.2003 15:21:01 | |
Panenpas vielä toisenkin tekstini tänne ruodittavaksi: Höpsö * 2 kun tiellä yksin vaelsin hassua ääntä kavahdin ihmiset purskahtivat nauramaan poskeni alkoivat punottamaan tulit piilosta söpösti nauraen se aiheutti kivan hämmennyksen sun makeisiin ilonkyyneliis kastuin kun huomasin - pierutyynyyn astuin me ollaan höpsö * 2 et muuttuu vois kai hassummaks me kreisit jutut osataan ja kepposille nauretaan sä anteeksi pyytelit jekkuasi ja tarjosit äkkiä rakkauttasi kätees tartuin - se ei mikään virhe nyt pelleneninemme konkkaamme alttarille me ollaan höpsö * 2 et muuttuu vois kai hassummaks me kreisit jutut osataan ja kepposille nauretaan käsillämme kävellään jalka jalassa syyhypulveria kätkössä joulukalassa saamme kohta kai pelleillä kolmistaan kun vauvakin ilmestyi sun mahaan | |
![]() 20.03.2003 17:19:24 (muokattu 20.03.2003 17:21:09) | |
Sonja-Maria tuo kesän kuuma aurinko vaan pani meitsykkämannulan hikoamaan siks jätskikiskalle hypähdin ja sulta rakkautta tilasin! Mikä prrkele on meitsykkämannula? Ja tuo 'aurinko vaan' kuulostaa teennäiseltä. sä punastuit niin söpösti et sanoin: "sulkeutuu kioski, kun myyjäkaunotar ihana lomailee nyt mun kainalossa!" Äähh...jotenkin tuntuu olevan punainen lanka hukkateillä. Sonja-Maria oli nimes sun sä kuiskasit aina olevasi mun me auringonlaskuun pompittiin ja sydämiä puihin veistettiin Voisiko tuota pompittiin korvata jollakin toisella? Rikkoo tunnelmaa jos pompitte kuin kiimaiset rusakot. mä silmiisi säihkyviin sukelsin täyteen lempeä keuhkoni imaisin ruusunnuppuja päälleni viskasit pikku aurinkoja sieluuni sytytit Tämä on hyvä, etenkin viimeinen rivi. päätyi masu vasten masua taisi antaa toisilleen pusuja sun hiuksesi kultaa sädehti mun silmiä ihan häikäisi Tässä vaihtuu persoonamuodot kesken säkeistön ja se sekoittaa. Muuten ihan peruslyriikka. EDIT:Tuo toinen on huono. Päätä teetkö huumoria vai romantiikkaa, niiden sekoittaminen on yleensä vaivaannuttavaa kuultavaa(niinkuin tässäkin). "Kun sinua tarvitaan, siviilivaatteesi viedään ja uudet tuodaan" - Absoluuttinen Nollapiste | |
![]() 21.03.2003 07:59:06 | |
Oonkohan mä pervo kun mua huvittaa nää molemmat biisit, ovat jotenkin niin mukavan naivistisia, kuin ajalta ennen ensimmäisiä ahdistuksia. Niissä on sellaista nuoruuden keveyttä, jonka keski-ikäiset kääkät ovat jo ehtineet unohtaa. Edellinen kirjoittaja moitiskeli pellelaulua. Mitä turhia! Laulu pysyy hyvin teemassaan ja loppurivillä on vielä käännekin. Omaperäinen viritys, ja se on aina plussaa. | |
![]() 22.03.2003 10:48:47 | |
Jep. Jälkimmäinen menee juuri sopivasti yli. Hämmentävän hauska tai toisinpäin. | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)