Aihe: Kirjaimia kirjainten perään ja tyhjää välissä.. 1 | |
---|---|
![]() 18.03.2003 20:14:52 | |
Pimeyden valtias Päivä on niin kirkas etten tiedä miten kestän sen Mä olen pimeyden valtias, mut valo peittää pimeyden En kestä enää valoa, en kestä ilman sua En tiedä mitä tehdä, mihin tarrautua Kun aurinko nousee on aika mennä nukkumaan Illan hämärtyessä mä herään uudestaan Pimeys on mun voimani, ainoa ystäväni Haluan pois pimeydestä, mut se ei ole mahdollista Mun elämäni, se on täynnä tuskaa vaan Vielä jonain päivänä mä valon nähdä saan Vaikka tiedän että, kuolen jos valon nään Kuolen kurjuuteen, jos sitä pakenen Niinhän siinä kävi, ihan kuten ajattelin Aurinkoa katsoin ja se katsoi takaisin Enää en näe mitään, en pysty elämään Mut enhän mä ole elänyt ennenkään ----------------------------------------- The ultimate vegetation zealot This horror story starts with folk music If you haven't paid It's imperative that you go You can hear it at a given price you can hear it but you can't understand it This parole will go on till kingdom come She's not gonna ease off she's an opressor Adulteress but she's beyond price Call out, she's a disaster I haven't stopped nursing my drinks It's not the quantum it's the rate I think --------------------------------------------- Pakenen tätä maailmaa Tulen taas samaan risteykseen Joka johti hiphopin syntymiseen Mietin mihin suuntaan lähtisin Täältä pois mä tahtoisin Mä päätin lähteä pohjoiseen Kauaksi tuiskuun ja kylmyyteen En jaksa kuunnella ihmisiä Kun kaikki jauhaa vaan shittiä Enää en voi mennä takasin Miliisejä karkuun tänne tulin Jätin myös tyttöystäväni Joka ei tiedä lähdöstäni Meidän piti mennä naimisiin Tehdä kaksi lasta, muuttaa Veteliin Mut eihän siitä mitään tullutkaan En voi sitä unohtaa Pakenen tätä maailmaa Niin kauan kunnes se kiinni saa En enää voinut katsoa silmiin En voinut katsoa kyyneliin Miliisit on päässy mun jäljille Täytyy lähtee Kilpisjärvelle Ei sieltä osaa kukaan mua etsiä Piilopaikkaani kukaan ei voi keksiä Eikä kukaan voi minua tunnistaa Ulkonäön perusteella ainakaan Mä ostin kaupasta peruukin Ja parrankin kasvatin Joku oven takana kolkuttaa Lähden takaoven kautta juoksemaan Taitaa jo olla myöhäistä Kun joku tarttuu mua kädestä Saan varmaan elinkautisen En tajuu miksi tein sen Tyttöystäväni murhasin Elämäni pilasin Mikset sä kuunnellu mua Kun sanoin ettei pidä rakastua Turha on enää selittää Et sä voi ymmärtää Sä oot ruumishuoneella Ja mä istun putkassa Omapa on vikani et oon täällä Kumpa säkin oisit täällä ------------------------------------ Jos joku tänne asti jaksoi lukea niin näistä voi kirjoitella jotain kommenttia.. | |
![]() 18.03.2003 20:50:31 | |
Pakobiisi toimii suht hyvin! Tykkään tarinoista, tästäkin, vaikka vähän synkkäsävyinen onkin. Kuitenkin tuo konkretia ilahduttaa, toisin kuin tuon ekan biisin yltiöabstraktisuus. Abstraktiot tai muut sanahelinät jättävät usein kylmäksi. Konkretialla nappaat kiinni ihmiseen, saat hänet pihteihisi. Okei, makuasioita, myönnetään myönnetään... | |
![]() 18.03.2003 23:51:43 | |
Viimeinen oli mun mieleen. Siinä oli kyllä jotain humorististakin, siksi se varmaan miellyttikin. | |
![]() 19.03.2003 09:50:50 | |
Pimeyden valtias Ihan kiva, osittain kliseinen The ultimate vegetation zealot Tämä oli jostain randomsanoituskoneesta? Löytyy hyviä rivejä, joita voisi käyttää, mutta järkeä ei yhtään. Pakenen tätä maailmaa Tulen taas samaan risteykseen Joka johti hiphopin syntymiseen Hyvä oivallus Mietin mihin suuntaan lähtisin Täältä pois mä tahtoisin huono riimi Mä päätin lähteä pohjoiseen Kauaksi tuiskuun ja kylmyyteen no joo. olisi voinut olla kekseliäämpi En jaksa kuunnella ihmisiä Kun kaikki jauhaa vaan shittiä kahden vaiheilla - neroutta vai shittiä? Enää en voi mennä takasin Miliisejä karkuun tänne tulin Jätin myös tyttöystäväni Joka ei tiedä lähdöstäni Meidän piti mennä naimisiin Tehdä kaksi lasta, muuttaa Veteliin Mut eihän siitä mitään tullutkaan En voi sitä unohtaa viimeinen rivi on liian lyhyt. sävellettynä luultavasti toimii, jos laittaa vaihdoskohdan tms. Pakenen tätä maailmaa Niin kauan kunnes se kiinni saa En enää voinut katsoa silmiin En voinut katsoa kyyneliin tästä on vaikea tehdä melodiaa venyttämättä sanoja luonnottomista paikoista. pikku viilausta niin paranee Miliisit on päässy mun jäljille Täytyy lähtee Kilpisjärvelle Ei sieltä osaa kukaan mua etsiä Piilopaikkaani kukaan ei voi keksiä kulunut riimi Eikä kukaan voi minua tunnistaa Ulkonäön perusteella ainakaan Mä ostin kaupasta peruukin Ja parrankin kasvatin viimeinen rivi särähtää Joku oven takana kolkuttaa Lähden takaoven kautta juoksemaan Taitaa jo olla myöhäistä Kun joku tarttuu mua kädestä Saan varmaan elinkautisen En tajuu miksi tein sen huono riimi Tyttöystäväni murhasin Elämäni pilasin huono riimi Mitä hittoa? muutama rivi ylöspäin sanoi lähteneensä tytön luota tämän tietämättä, ja nyt se on tapettu. Missä logiikka? Johdonmukaisuus? Draamallinen hyppy on kyllä hyvä. Mikset sä kuunnellu mua Kun sanoin ettei pidä rakastua jesh Turha on enää selittää Et sä voi ymmärtää nou Sä oot ruumishuoneella Ja mä istun putkassa nou nou Omapa on vikani et oon täällä Kumpa säkin oisit täällä tässä on tarkka paikka - ja tankea 'riimi' mitä jos viimeisen säkeistön jättäisi pois? Onko tarpeen sanoa ihan kaikki? Entä jos kuuntelijalle jättäisi tulkinnan- ja mielikuvituksenvaraa? O jee! *NAX* | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)