face6 02.04.2003 18:10:30 | |
---|
Näen silmistäsi kärsimyksen, se kestänyt on jo pitkään Lopettaisit tuon piiloutumisen ja lähtisit menemään Ei sulla taida olla siihen voimaa ei tarpeeksi rohkeutta Olet liian kaunis, sul on liiaksi rakkautta Mustelmat kertovat tarinaa joka on saatava loppumaan Ei hän kuule sitä kapinaa jota päässäsi mietit aina vaan Sun on saatava jotain aikaan jos tahdot vielä elää Et enää kauan tule tuota kestämään Ei puhuminenkaan auta jos ei toinen kuuntele Ei sanoilla ole valtaa, ei minulla ole valtaa Kunpa voisin sinua auttaa --------------------------------------------------------------- Minä muistan hiustesi tuoksun, silmiesi kauneuden Sanasi minulle ovat vieläkin kuin puhetta jumalien Et tiedäkään miten paljon minä ikävöin sinua Minä toivon että sinäkin ajattelet minua Minä muistan kun kiedoin sut syliini, pidin kädestäsi En muuta minä kaipaa kuin sinun läheisyyttäsi En ymmärrä itsekään miten voi olla näin ikävä Heti oloni helpottuisi jos sinä oisit lähellä Musta tuntuu että siitä on ikuisuus kun viimeksi tavattiin Mutta onneksi huomenna on päivä uus ja kaikki on paremmin ------------------------------------------------------------ Sä olit maailmani keskipiste En susta koskaan ois halunnut luopua Olit niin kaunis, niin ihana Kuin vain olla voi Mut sitten rakkautemme loppui Ja sä toisen syliin turvauduit Toisen rakkaudelle antauduit Mulle valehtelit Halusit mun antavan anteeksi Sä jotain vielä yritit selittää Ettei se merkinnyt sulle mitään Pelkkää mielihyvää Lähde pois, älä tule takaisin Lähde pois, unohda että tavattiin Et osaa kuin valehdella En tahdo sua suudella En enää jaksa kuunnella Elämä jatkuu vaikka suhteet loppuu Tällä kertaa se on jotenkin vaikeampaa En pysty sinua unohtamaan Ehkei mun tarvikaan ------------------------------------------------ Et tämmöstä tällä kertaa.. //Siellä käy lehmä-, hevos- ja sikalaumoja laitumella. |
Nimismies 02.04.2003 18:14:51 | |
---|
Nämähän on ihan toimivia. Tosin iskevät mulle varmaan sen takia että olen rakastunut itsekin...ilmeisesti sinäkin koska suollat tällaista? "Kun sinua tarvitaan, siviilivaatteesi viedään ja uudet tuodaan" - Absoluuttinen Nollapiste |
face6 02.04.2003 19:28:43 | |
---|
Nämähän on ihan toimivia. Tosin iskevät mulle varmaan sen takia että olen rakastunut itsekin...ilmeisesti sinäkin koska suollat tällaista? Empä kyllä taida olla rakastunut tällä hetkellä... //Siellä käy lehmä-, hevos- ja sikalaumoja laitumella. |
Nimismies 02.04.2003 22:17:42 | |
---|
Empä kyllä taida olla rakastunut tällä hetkellä... Kummaa. Nämä vaikuttavat siltä.
"Kun sinua tarvitaan, siviilivaatteesi viedään ja uudet tuodaan" - Absoluuttinen Nollapiste |
PuNkKi 03.04.2003 01:30:17 | |
---|
tykkäsin kovasti... Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti. |
Mohla 03.04.2003 01:57:55 | |
---|
Kummaa. Nämä vaikuttavat siltä. Niin, minustakin. Rakkaus ja rakastuminenhan ovat hienoja ja kauniita asioita.
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charlie McCharty |
Nimismies 03.04.2003 07:43:31 | |
---|
Niin, minustakin. Rakkaus ja rakastuminenhan ovat hienoja ja kauniita asioita. Parhaita asioita mitä ihminen voi kokea.
"Kun sinua tarvitaan, siviilivaatteesi viedään ja uudet tuodaan" - Absoluuttinen Nollapiste |
face6 03.04.2003 14:46:14 | |
---|
Tästähän nyt tuli pelkkää rakkauden ylistystä... Täytyy kyllä myöntää ettei taida parempaa aihetta olla ja kyllähän rakkaustarinoita voi helposti mielessään rakentaa, ei tarvitse itse olla juuri sillä hetkellä rakastunut. Kaikilla jonkinlaisia kokemuksia on... //Siellä käy lehmä-, hevos- ja sikalaumoja laitumella. |
Bathory 03.04.2003 15:18:33 | |
---|
Parhaita asioita mitä ihminen voi kokea. Niinpä.. Mutta tuo oli hienoa!
|
herb 03.04.2003 16:12:59 (muokattu 03.04.2003 16:13:45) | |
---|
EDIT: Call me Alowishus Devadander Abercrombie |
Nimismies 03.04.2003 17:27:43 | |
---|
EDIT: Meinasitko sanoa jotain kärkevää mutta poistitkin sen sitten? "Kun sinua tarvitaan, siviilivaatteesi viedään ja uudet tuodaan" - Absoluuttinen Nollapiste |