Otsikko kuulostaa kyllä todella kliseiseltä, tiedetään, mutta kertokaa ny mitä tästä tykkäätte: maailman valot, ei sua lämmitä tuhannet talot, vailla sydäntä hiljaiset kylät, tuskan keskellä hylätty on rakkaus ikuinen ihmisen tie on raskas kulkea tuska painaa hartioita, jaksa en, tie mulle näytä ihmisen tie on kevyt katsella voin vain näyttää oven, sun täytyy siitä itse käydä tahtoisit kuulla, äänen kaukaisen niin voisit luulla, että näet sen turhaa on elää, varjossa ihmisen enää jäljellä vain haavat ihmisen tie on raskas kulkea tuska painaa hartioita, jaksa en, tie mulle näytä ihmisen tie on kevyt katsella voin vain näyttää oven, sun täytyy siitä itse käydä kenestä voisit, voimaa ammentaa vahvempi oisit, ilman kahleita millä hinnalla, saisit sukeltaa pinnalla kun on vain kipua ihmisen tie on raskas kulkea tuska painaa hartioita, jaksa en, tie mulle näytä ihmisen tie on kevyt katsella voin vain näyttää oven, sun täytyy siitä itse käydä sukella syvempään veteen lämpimään ikuiseen pimeään ikuiseen rauhaan ihmisen tie on raskas kulkea tuska painaa hartioita, jaksa en, tie mulle näytä ihmisen tie on kevyt katsella voin vain näyttää oven, sun täytyy siitä itse käydä P.S. Säveltäjää tarttis.. |
Olihan tuo ihan ok, tosin kovin syvällinen minun nuorille ja tietämättömille aivoilleni. Vai pitäisikö sanoa mielelleni... Nooh, ihan sama. Minua vain häiritsee tuo -en toki tahdo että muutat sitä - , että joissakin kohdissa puhut itsesi "murheista" (tuska painaa hartioita, jaksa en, tie mulle näytä), mutta suurimmassa osassa puhut jostakin toisesta.. siis. Vaikeaselkoisesti selitetty, tuskin ymmärsit. Mutta kuitenkin.. |
Olihan tuo ihan ok, tosin kovin syvällinen minun nuorille ja tietämättömille aivoilleni. Vai pitäisikö sanoa mielelleni... Nooh, ihan sama. Minua vain häiritsee tuo -en toki tahdo että muutat sitä - , että joissakin kohdissa puhut itsesi "murheista" (tuska painaa hartioita, jaksa en, tie mulle näytä), mutta suurimmassa osassa puhut jostakin toisesta.. siis. Vaikeaselkoisesti selitetty, tuskin ymmärsit. Mutta kuitenkin.. No siis tuon kertosäkeenhän voisi kai ilmaista, että: "sellastahan se on se elämä, valitetaan, että on raskasta, että jonkun pitäs näyttää tie". Olis kai pitäny laittaa lainausmerkkeihin. No mutta, tästähän tulee melkein gospelia kun rupee tolleen miettimään.... |