1 biisi on: E.V.V.K Kert* E.V.V.K demokratia E.V.V.K teknologia E.V.V.K politiikka E.V.V.K maailma Ei voi vähempää kiinnostaa kaikki tämä, turhaa ovat nämä, Ei vois vähempää kiinnostaa mikään tästä kaikki tämä on roskaa kaikki tämä mulllalla peitetään ja hautaan kuopataan sode1* Minä haluan päästä alkuun Haluan päästä maahan valittuun Minä haluan juosta lakien rajaan sallittuun sode2* Miksi te pahat ihmiset kirositte minut Minkä tähden valitsin sinut Tämä kaikki on rankkaa Te tuhositte minut! sode3* Kuka haluaisi enää ketään katsella En usko keneenkään Ei myöskään vapauteen koskaan pääsekkään kert2* Ei vois vähempää kiinnostaa nuo ihmiset E.V.V.K laki pykälät E.V.V.K pelisäännöt E.V.V.K linna tuomiot E.V.V.K nuo varoitukset kauheat sode2* sode1* kert2* Ei vois vähempää kiinnostaa mikään tästä kaikki tämä on roskaa kaikki tämä mulllalla peitetään ja hautaan kuopataan E.V.V.K E.V.V.K teknologia ja kaikki tämä Ei vois vähempää kiinnostaa mikään tästä kaikki tämä on roskaa kaikki tämä mulllalla peitetään ja hautaan kuopataan Ei vois vähempää kiinnostaa! Täs on 2 biisi: Episode 1 Tulevaisuus on Episode 1 Se tietää kemikaalisia aseita ja panssaroituja ikkunalaseja Tulevaisuus on Episode 1 Aurinkokuntamme nousee kapinaan Linnunratamme kiitää sataa Universumimme pelaa kovaa peliä Kuka tietää,mikä rikkoo ketäkin musiikki,huumeet ja alkoholi Se voi olla sitäkin Episode 1 Episode 1 Kaikki tapahtuu itsestään Sitä mennään muuttamaan Episode 1 Episode 1 Tulevaisuus lupaa maailman pelastaa Se lupaa meitä rakastaa Tämä kaikki on huhua Kaikki osaa sentään puhua Maailman loppu odottaa vuonna sitä ja tätä Aatamin aikana maailman synty on tapahtunut Koska on keskiaika,koska,koska? Aurinkokuntamme nousee kapinaan Linnunratamme kiitää sataa Universumimme pelaa kovaa peliä Kiitämme sinua menneisyys Menneisyys on yhtä kuin uusi tulevaisuus Menneisyys on vanha Episode 1 Episode 1 Kaikki tapahtuu itsestään Sitä mennään muuttamaan Episode 1 Episode 1 En ite tykkää tästä kauheesti. Tää on ehkä liianki äkkiä tehty.. Kirves on paha,
Kirves ei ole saha,
Se on paljon pahempi
kuin itse paha,
Kuin leikkii sillä,
KURKKUUN HAAVAN VIILTÄÄ.yeah,yeah,yo. |