Tämmönen tuli kirjotettua bussimatkalla. tavut päin helvettiä, but so what. Tiedän kyllä mikä tästä tulee mieleen, mutta sitä ei ole kyseisen biisin pohjalta tehty.. Kommenttia kiitos! Pää tyhjänä taas kävelen tätä vanhaa katua Hulluksi tulisin, mutta nyt tiedän löytäväni valoa Heitän kaiken vanhan ulos, poltan ja tiedän Mikä on tulos Kerto: Mä haluan aloittaa kaiken alusta Unohtaa menneet ja muut Vedän viivan josta synnyn uudelleen Enää tänne palata en halua uudelleen Ei, ei, en halua, en saa, ei, ei, ei Edes autoni ei saa mua muistuttaa kasiseiska opel vaihtuu uudempaan sukulaisista ei haittaa oo ne paennut on aikaisemmin, joo katson kauas tulevaisuuteen näen edessä ihanan huumeen se on elämä aion aloittaa sen nyt enkä huomenna aijon lopettaa vanha nyt enkä jatkaa vuodella voiko tämä olla näin helppoa voiko tämä olla näin helppoa Jäähyväiset aseille |
Tuota. Tämä on tehty niin vilpittömästi että ei tekisi mieli lytätä mutta pakko vähän kritisoida. Katsotaanpas: Pää tyhjänä taas kävelen tätä vanhaa katua Hulluksi tulisin, mutta nyt tiedän löytäväni valoa Heitän kaiken vanhan ulos, poltan ja tiedän Mikä on tulos Ensimmäisenä tässä hyppää silmille juuri tuo tavuttomuus. Ja sitten toinen on tämä kadulla kävely, joka on aika kulunut juttu. Ja pään tyhjänä oleminen. Olen kyllä niitä itsekin käyttänyt, joten vähän jäävi olen sanomaan mitään. Mutta vähän omaperäisyyttä peräänkuuluttaisin. Kerto: Mä haluan aloittaa kaiken alusta Unohtaa menneet ja muut Mitä tarkoittaa 'menneet ja muut'? Tuntuu tuo 'menneet' olevan tuossa hiukan täytesanana. Sen tilalle voisi keksiä jotain muuta. Vedän viivan josta synnyn uudelleen Tämä on hyvä kohta. Enää tänne palata en halua uudelleen Saman riimin käyttö peräkkäisessä lauseessa on vähän huono juttu, ei kuulosta hyvältä. Ei, ei, en halua, en saa, ei, ei, ei Ja tämä taasen heilahtaa kliseisyysosastolle niin että roikuu. Edes autoni ei saa mua muistuttaa kasiseiska opel vaihtuu uudempaan Tämä oli aika hyvin oivallettu juttu ja veti suun hymyyn. sukulaisista ei haittaa oo ne paennut on aikaisemmin, joo Tässä ei ole oikein päätä, ei häntää. Minne ne ovat paenneet? Ja miksi? Ja taas 'joo' - tuossa täytesanana. katson kauas tulevaisuuteen näen edessä ihanan huumeen se on elämä Näh. Tämäkin on vähän kulunut juttu. aion aloittaa sen nyt enkä huomenna aijon lopettaa vanha nyt enkä jatkaa vuodella En tajua mitä tuolla alemmalla lauseella tarkoitetaan. voiko tämä olla näin helppoa voiko tämä olla näin helppoa Tämä menettelee ihan mukavasti. Anteeksi jos masensin, mutta tämä on aika tavanomainen lyriikka tavanomaisesta aiheesta. Ei muuta. __ "Rockmusiikissakin on voimaa" - Petri Anjalankoskelta |
No en mä oikeen osaakaan tehä muuta kuin sellasta lyriikkaa jossa on pelkkää sanomaa.... Mul on hieman ongelma tommosen rock lyriikan teko. Kaikki lyriikat tahtoo olla punk/räp mössöä, kma tyyppista... No mitäs suotta potkit tutkainta vastaan? Tee sellaista lyriikkaa kuin osaat. "Rockmusiikissakin on voimaa" - Petri Anjalankoskelta |