Oon niin perskuleen nopee tekeen lauluja,et niitä tulee solkenaan. Voitte unohtaa ton siberian ja arvostella vaikka tätä! Huomasin et SIBERIA LAULU kannattaa tuhota arkistoista! Sentään muut ovat saaneet vielä kohtalaista kommenttia.. Arvostelkaapas jälleen.. Syntien valta Kaikki valitsee syntinsä kiiluvan Minä valitsen taakan painavan Sinä otat riskin kauhean Kaikki eivät katso maata mahtavaa He vain yrittävät olla itseensä suurempaa Minä itseni vapauttaa yritän Syntien peitto verhoaa ylleni Minä koitan verhon halkaista Täytyy käyttää voimaa parasta Ettei ole liian myöhäistä Syntien valta se kappaa alleen Kun yrittää päästä pinnalle Vajoaa syntien taivaaseen Olen joutunut pahaan paikkaan Se on syntien valta ja suuri taivas Syntien taivas Juoksen alttarille pimeälle Luulen jo voittavani Musta usva minut tavoittaa Pappi minut todistamaan pakoittaa Pääni puheillaan sekoittaa Pian tuomioni lankeaa Pappi katsoo mistä kankeaa Minä en uskalla liikahtaa Alttarilla on hyvin ankeaa Mutta uskon että hän minut vapahtaa Poika saarnaa herraansa mahtavaa Tätä suurta elämänsä antajaa Poika uskoo pirua ilkeää Katsoo kattoon ja rukoilee Synnit päällensä raukeaa Nyt pappi minut armahtaa Pimeys huonetta kavaltaa Maailma on asioista pienin Nyt kaikki on tavallaan hyvin Poika saarnaa herraansa mahtavaa Tätä suurta elämänsä antajaa Poika uskoo pirua ilkeää Katsoo kattoon ja rukoilee Synnit päällensä raukeaa Avoimet ovet helvettiin aukeaa Syntien valta se kappaa alleen Kun yrittää päästä pinnalle Vajoaa syntien taivaaseen Olen joutunut pahaan paikkaan Se on syntien valta ja suuri taivas Syntien taivas Tekijä:Plasmademon Kirves on paha,
Kirves ei ole saha,
Se on paljon pahempi
kuin itse paha,
Kuin leikkii sillä,
KURKKUUN HAAVAN VIILTÄÄ.yeah,yeah,yo. |