Tahtoisin, luultavasti, kiittää kaikkia palstalla kirjoittavia, sillä tätä kautta tekstini, ja kirjoittamiseni yleensä (no, tekstiä sekin..), on kehittynyt huomattavasti, tai ainakin olen muuttunut paljon itsekriittisemmäksi. Toisaalta tämä tarkoittaa myös sitä, että kirjoittamiseni on ns. tukossa, sillä suurin osa virkkeistäni ovat nykyisellään dungaa, joten taas huomataan: määrä korvaa laadun, käytännössä siis. Odottakaas vain, uutta arvosteltavaa on tulossa. In eternal madness we live. Even if it was just a dream - now pain, nothing but pain! |
Tahtoisin, luultavasti, kiittää kaikkia palstalla kirjoittavia, sillä tätä kautta tekstini, ja kirjoittamiseni yleensä (no, tekstiä sekin..), on kehittynyt huomattavasti, tai ainakin olen muuttunut paljon itsekriittisemmäksi. Toisaalta tämä tarkoittaa myös sitä, että kirjoittamiseni on ns. tukossa, sillä suurin osa virkkeistäni ovat nykyisellään dungaa, joten taas huomataan: määrä korvaa laadun, käytännössä siis. Odottakaas vain, uutta arvosteltavaa on tulossa. Enpä ole itse tänne paljoo viittiny lyriikoitani laittaa, kun ei sitä kritiikkiäkään tunnu tulevan. Välillä ihan turhaa, siis. Fuck the reality! I'm going home! |
Enpä ole itse tänne paljoo viittiny lyriikoitani laittaa, kun ei sitä kritiikkiäkään tunnu tulevan. Välillä ihan turhaa, siis. Kesäksi hiljeni paljon. Odotan itsekin kovasti syksyn tuomaa kesäloman loppua ja internetriippuvuuden potentiaalista kasvua. In eternal madness we live. Even if it was just a dream - now pain, nothing but pain! |