PlasmaDemon 27.08.2003 19:42:28 | |
---|
Täs on toinen tuoreimmista sanoituksistani! Hevi rynkytystä tulee oleman!! Multa pitäis tulla pian 2 muutaki.. Siberia Aurinko peittyy kylmään routaan Talot kaatuu maahan ja hajoaa Kaivon perillä pohja näkyy Kukaan ei jaksa yrittää Kasvit kylmyyteen kuolee Koirat nääntyvät kaduille Eikä apua kuulu Vaan kuolema uhkaa Mikä heidät pelastaa Eivät ruokaa saa karun maan lapset Vettä sataa ja lunta tuiskuttaa Kaikkia väsyttää maailman loppuun asti He eivät silti apua saa Siberia on pelkkää tuskaa Kukaan ei halua yrittää Kun aurinko pilkahtaa kansa meluaa Se käy armahduksesta Kun kylmyys häviää Kaikki muuttuu aikanaan Tulee päivä jolloin kylmyys on historiaa Päivä ei tule vielä mutta silti kannattaa yrittää Eivät ruokaa saa karun maan lapset Vettä sataa ja lunta tuiskuttaa Kaikkia väsyttää maailman loppuun asti He eivät silti apua saa KIITOS! Kirves on paha,
Kirves ei ole saha,
Se on paljon pahempi
kuin itse paha,
Kuin leikkii sillä,
KURKKUUN HAAVAN VIILTÄÄ.yeah,yeah,yo. |
PlasmaDemon 29.08.2003 15:47:45 | |
---|
Arvostelkaa ny perskules... Kirves on paha,
Kirves ei ole saha,
Se on paljon pahempi
kuin itse paha,
Kuin leikkii sillä,
PlasmaDemon 31.08.2003 16:52:24 | |
---|
Arvostelkaa ny perskules... Olen todennut jo itsekkin että tämä sanoitus on hieman perseestä tullut... Kirves on paha,
Kirves ei ole saha,
Se on paljon pahempi
kuin itse paha,
Kuin leikkii sillä,
Himpi 01.09.2003 23:43:52 | |
---|
Perseestä? Ei Siberia (miksei suomalaisittain Siperia?) mitenkään perseestä ole, päinvastoin, eli älä nyt hyvää tekstiä hyllytä. Mun mielestäni sä olet edistynyt huikeasti sanoittajana. Vaikka teksteissä saattaisikin olla vielä jotain hiomista (ainahan sitä!), on niihin tullut roimasti lisää sisältöä. Luen niitä nykyään kovasti kiinnostuneena. Se että ei saa sanoituksestaan palautetta, ei välttämättä tarkoita tekstin huonoutta. Voi olla kyse myös lukijan laiskuudesta, hämmennyksestä tai hiljaisesta hyväksynnästä. (Himpin top three.) |