PlasmaDemon 27.08.2003 19:38:24 | |
---|
On ollu nettirikki melkein 3 kk:ta ja vihdoin saatiin kuntoon. Pääsen taas esittelemään paskoja laulujani.. Täs on yksi tuoreimmista ja se on VERI!! ARVOSTELKAA VAIKKA HELVETISTÄ TAIVAASEEN ASTI! Veri Riff 1: Punainen tahra valtaa sydämen Liha on raakaa Haavasta vuotaa neste Se on veri Katse kääntyy helvettiin Riff 2: 2x Veren mukana vuotaa veri,viha ja tuska Sen mukana tippuu valta,herruus ja voima Chorus: 2x Veri yhtyy haavaan ,tuskaan ja helvettiin Märkyys painuu maahan Kaikki ei pääse taivaaseen Veri voimaa.Se riutaa nahan Veri yhtyy haavaan tuskaan ja helvettiin Riff 3: Se on sakeampaa kuin pimeä yö Joku huutaa auttajaa Se on pahempaa kuin maailman loppu Joku jahtaa tappajaa Riff 2: 2x Veren mukana vuotaa veri,viha ja tuska Sen mukana tippuu valta,herruus ja voima Chorus: 2x Veri yhtyy haavaan ,tuskaan ja helvettiin Märkyys painuu maahan Kaikki ei pääse taivaaseen Veri voimaa.Se riutaa nahan Veri yhtyy haavaan tuskaan ja helvettiin Henri Kokko 09/08/2003 klo 14:05 KIITOS PALAUTTEISTANNE! Kirves on paha,
Kirves ei ole saha,
Se on paljon pahempi
kuin itse paha,
Kuin leikkii sillä,
KURKKUUN HAAVAN VIILTÄÄ.yeah,yeah,yo. |
PlasmaDemon 29.08.2003 15:48:28 | |
---|
Arvostelkaa! Kirves on paha,
Kirves ei ole saha,
Se on paljon pahempi
kuin itse paha,
Kuin leikkii sillä,
PlasmaDemon 29.08.2003 15:48:59 | |
---|
Nykyään tällä palstalla ei enää arvosteluja näköjään heru! Kirves on paha,
Kirves ei ole saha,
Se on paljon pahempi
kuin itse paha,
Kuin leikkii sillä,
L.C.F 30.08.2003 10:24:35 | |
---|
Kyllä mä pidin tuosta sun veri sanotuksista, mut tuo siberia oli jotenki sellane että ei oikee muhun uponnu, mutta ihan hyviä on! Jatka vaan samaan malliin nii mä oon fani :)! "This shithole would be much more tolerable if everyone was dead." |
MattiAuer 30.08.2003 16:59:41 | |
---|
Kuuntelin aikanaan Speedyn ja Sakun tuotoksia, ja ne riittivät tältä saralta ehkä ikihyviksi. "Uniikki unikorni olikin korni koni" |
PlasmaDemon 31.08.2003 16:50:30 | |
---|
Kyllä mä pidin tuosta sun veri sanotuksista, mut tuo siberia oli jotenki sellane että ei oikee muhun uponnu, mutta ihan hyviä on! Jatka vaan samaan malliin nii mä oon fani :)! Kiitos palautteestas L.C.F!!!!!! Kirves on paha,
Kirves ei ole saha,
Se on paljon pahempi
kuin itse paha,
Kuin leikkii sillä,
L.C.F 31.08.2003 17:04:00 | |
---|
Kiitos palautteestas L.C.F!!!!!! Olkaas hyvä "This shithole would be much more tolerable if everyone was dead." |
MetalliHippi 31.08.2003 17:46:35 | |
---|
Aih, PlasmaDemon is päck... This was Veri good, kuten aina sopia odottaa. Ehkä vähän toistaa aikaisempia, mutta aikas kiva luettava. Ja asenne kunnossa. Tuo Siberia oli vähän outo, ei oikein iskenyt. Tämä iski suoneen - verrrtahh! Kunnioita yksilöä, saatana. |
Nimismies 04.09.2003 09:24:34 | |
---|
En viitsi alkaa mollaamaan tätä, sillä sinulla on selvästikin niin omanlainen tapa kirjoittaa lyriikkaaja, ja se on niin kaukana omista mieltymyksistäni, että tappeluksi se taas menee. Suck my balls. |