L.C.F 16.08.2003 11:01:23 (muokattu 17.08.2003 10:21:54) | |
---|
Juu, aattelin varottaa että tämä on helvetin huono omasta mielestäni! Mut eipä sitä vittuuntuneena/väsyneenä/masentuneena mitää hittibiisiä aina tee.. No, täsä se ny kumminki olis. Nii, ja se on sit vielä toistaseks nimetön, mut jos jollekki tulis joku hyvä nimi mielee nii sanokaa! Elämäni on aina ollut yhtä helvettiä. Ei ikinä ystäviä, ei paikkaa minne mennä. Jos vanhempani joskus jotain sanoivat oli se aina pelkkää vittuilua. Mutta kun sinut tapasin luulin elämäni muuttuneen, Mutta sekin taivaassa olon tunne kesti vain hetken. Kukaan ei ole minusta ikinä välittänyt, kuunnellut, ei lohduttanut. Nyt vasta ymmärrän miksi kaikki on tällaista. Minut on tuomittu Kärsimään koko elämäni. Olen itse tehnyt elämästäni helvetin.. Olen itseäni viiltänyt, ja siihen koukkuun jäänyt. Kaikki jotka siitä kuulivat sanoivat että minua muka rakastavat eikä anna minun sitä jatkaa, mutta heidän silmistään näen, heidän ajatuksensa kuulen. He ajattelevat "pala helvetissä. Sieltä sinä olet tullut, ja sinne sinä kuulut." Tiedän että olen elämäni aikana pelkkää pahaa tehnyt, mutta en voi elämääni alusta aloittaa vaikka kuinka rukoilisin. Jos itse olisin elämästäni saanut päättää en olisi ikinä halunnut syntyäkkään. Saattaa se vieraasta karulta kuulostaa, mutta silloin olisi kaikki tekemäni paha tekemättä jäänyt. Usein iltaisin toivon, melkein rukoilen, ettei minun tarvitsisi huomista enää nähdä, etten enää ketään vahingoita. En koko elämäni aikana ole mitään hyvää saanut tehtyä. Pelkkää pahuutta olen kylvänyt, ja nyt se pahuus on mieleni täyttänyt niin etten enää osaa ajatella että elämässäni voisi olla mitään hyvää. Turhaan koitan enää itseäni muuttaa, kun viimeinenkin syy muuttua, otettiin minulta pois. Monet koittavat sanoa minulle että tulevaisuuteni on oleva aivan erilainen kuin tämä hetki, mutta turhaan he koittavat minua paremmalla huomisella lohduttaa. Olen tulevaisuuteni nähnyt ja se tulee olemaan synkempi kuin ihmismieli voi kuvitella. Mitä pidemmälle tulevaisuuteeni katson, näyttää se kerta kerralta synkemmältä, joten miksi enää turhaan tätä tuskaa pitkittää? Moni sanoo että elämä on lahja, mutta minun kohdalla se on kirous.. "This shithole would be much more tolerable if everyone was dead." |
noir 16.08.2003 11:23:26 | |
---|
Öhh.. Aika vuodatusta, jota tietysti voisi helpottaa rivityksen lahjalla. En nyt sen enempää paneutunut, mutta loppusointuja ja rytmiä en saanut kiinni, vaikka rytmiä noista minä lähinnä kaipasin. Ja nimi? Tulee lähinnä mieleen Panteran Suicide Note Pt.1, ja kakkonen myös; Pt.3 (Teen Angst ver)? Pahoittelen, ketuttelee itseäkin. In eternal madness we live. Even if it was just a dream - now pain, nothing but pain! |
L.C.F 16.08.2003 12:23:48 | |
---|
Öhh.. Aika vuodatusta, jota tietysti voisi helpottaa rivityksen lahjalla. En nyt sen enempää paneutunut, mutta loppusointuja ja rytmiä en saanut kiinni, vaikka rytmiä noista minä lähinnä kaipasin. Ja nimi? Tulee lähinnä mieleen Panteran Suicide Note Pt.1, ja kakkonen myös; Pt.3 (Teen Angst ver)? Pahoittelen, ketuttelee itseäkin. Juu, se oli vaan tollane vitutuksen purkaus sanotus... Emmä mitää biisiä kunnolla vielä siitä oo aikonukkaa tehä, mut ehkä joskus paremmilla päivillä jos sellasia joskus tulee... "This shithole would be much more tolerable if everyone was dead." |
Nimismies 16.08.2003 19:04:40 | |
---|
Rivitä niin katson. Eihän tuosta ota pirukaan tuollaisena selvää. Vihaan Jorma Melleriä. |
L.C.F 17.08.2003 10:22:21 | |
---|
Rivitä niin katson. Eihän tuosta ota pirukaan tuollaisena selvää. Jotain tollastako meinasit? "This shithole would be much more tolerable if everyone was dead." |
Lennu 17.08.2003 14:50:39 | |
---|
Jotain tollastako meinasit? On se noin paljon helpompi lukea. Aika synkkää nuoren ihmisen epätoivolla mässäämistä, mikä onkin tietyissä rajoissa normaalia. Näissä superangsteissa teksteissä on aina vaarana kornius. Ennen ne oli itselleen terapiamielessä tehtyjä soimauksia, mutta Internet avasi pöytälaatikot kaiken kansan tutkailtaviksi. Siinä on tietysti se hyvä puoli, että jos kaikki laittavat tekstiään esille, niin kaikki myös huomaavat kuinka samanlaisia ajatuksia kohtalotovereillaan on. Välillä maailma on julma paikka, ja se pitää kirjoittaa ihan ylös. Muistaa sitten hyvänä päivänä millaista oli. |
sirpale 18.08.2003 11:22:46 | |
---|
joo toi kuulostaa aika tutulta... meinaan omasta vihkostani löytyy aika paljon samanlaista tekstiä... jostain syystä... |
Nimismies 19.08.2003 11:25:06 | |
---|
Olen Lennun kanssa vahvasti samoilla linjoilla. Ei tämä varsinainen lyriikka ole, ajatuksia vain purettuna paperille. Vihaan Jorma Melleriä. |
L.C.F 19.08.2003 17:10:44 | |
---|
Mä oon kyllä samaa mieltä ettei lyriikka ole, ja oon kyllä sanonukki et pelkkä vitutuksen purkaus juttu vaan. "This shithole would be much more tolerable if everyone was dead." |
NORTON 20.08.2003 16:19:35 | |
---|
Tossa on vahva tunnelma. Mä en sanoisi sitä korniksi koska tollaiset tuntemukset tuskin ovat kenellekään vieraita. Jonkinlaista muotoiluahan se kenties kaipaisi, jos ajattelee laulamista tai lukemista. |
Lennu 20.08.2003 21:30:16 | |
---|
Tossa on vahva tunnelma. Mä en sanoisi sitä korniksi koska tollaiset tuntemukset tuskin ovat kenellekään vieraita. Jonkinlaista muotoiluahan se kenties kaipaisi, jos ajattelee laulamista tai lukemista. Juu ei. En tarkoittanut tämän olevan korni. Mutta ei sillä niin olisikaan väliä. Ei voi olla korni, jos purkaa omia ajatuksiaan. Jos niistä tekee biisejä, niin yleisöä saattaa kiusata ylipursuava avoimuus. Lisää vaan. |
valje 20.08.2003 22:52:16 | |
---|
Kyllä tämä ehkä olisi parempi jättää sinne pöytälaatikkoon.. tuntemukset ovat varmasti liiankin tuttuja liian monille ja ehkä vaatisi hieman erilaista ilmaisua, että tämä voisi toimia. Liiankin suoraa... Mutta nää on näitä juttuja, mitä joskus on vaan pakko kirjottaa. *dancing in the graves* |