Ozzman 20.07.2003 18:21:27 (muokattu 27.08.2003 18:33:20) | |
---|
Tää biis kertoo rutosta. Nämä ovat ekat sanani koskaan joten kirjoitusvirheitä löytyy ja tavutusvirheitäkin varmaan.
Black Death Verse 1 When it comes You can hear crawling in the night Cant see it Waiting for another death and fight Look their eyes People hiding for the black Disband now Take your bags never turning back Pre chorus Hell Came from the ground Why reason never found day Its the end of the light Black Came endless night Chorus So let us go What is this hell you put us trough? Why So let us be What is this curse what you do? Why? Black death Verse 2 God help me Sound of war running trough my ears Death is coming Killing and dying i see only tears Fallen heroes Fear of disease is in your head There´s no help Cant look forward you see only dead Pre chorus Chorus Bridge Do you see What i see Do you feel what i feel This plague kills me Is this true I cant believe Verse 3 Choose your fate What was writtend is now done Go away What was foretold there is no sun Destroyed Parasite man walking on the street Unfailed He look me in eyes without feet Pre chorus chorus Siinä se oli.Mahdollisimman paljon palautetta ja neuvoja kiitos.Mutta muistakaa että tämä on ensimmäinen sanoitukseni. Turpaan ottaminen on taitolaji! |
Sintti 20.07.2003 21:27:20 | |
---|
aika töksähtelevä minusta... meinaan noita pre chorusta ja chorusta.. mut kyllä noista saattais jotain saada aikaan... |
-Spade- 21.07.2003 09:54:50 | |
---|
Monta suoraa lainausta Metallican biiseistä. Do you see what I see, choose your fate jne. Aika läpinäkyvää. Mongo mogo! Bingo bango bogo! |
Ozzman 21.07.2003 11:16:36 | |
---|
Monta suoraa lainausta Metallican biiseistä. Do you see what I see, choose your fate jne. Aika läpinäkyvää. Ai jos Metallica on käyttänyt tommoisia lauseita niin kukaan muu ei niitä saa käyttää.Sanoja tehdessäni en edes miettinyt Metallicaa. Turpaan ottaminen on taitolaji! |
-Spade- 21.07.2003 12:06:41 | |
---|
Ai jos Metallica on käyttänyt tommoisia lauseita niin kukaan muu ei niitä saa käyttää.Sanoja tehdessäni en edes miettinyt Metallicaa. Tottakai saa käyttää. Ne nyt vaan erottuvat sieltä väkisinkin jos Metallican tuotanto on tuttua. Mongo mogo! Bingo bango bogo! |
Skinwalker 22.07.2003 02:46:08 | |
---|
Ihan hyvää, jos sattuu tykkäämään. Minä en tykännyt, mutta varmasti moni tunnettu heavy poppoo on vääntänyt huonompia sanoja. Kun rupesin oikein miettimään noita metallica sydeemeitä, niin tuo kertsi.. so let us be so let it be black death jne... so let it be written so let it be done I'm creeping death... jne |
Ozzman 22.07.2003 12:19:39 | |
---|
Ihan hyvää, jos sattuu tykkäämään. Minä en tykännyt, mutta varmasti moni tunnettu heavy poppoo on vääntänyt huonompia sanoja. Kun rupesin oikein miettimään noita metallica sydeemeitä, niin tuo kertsi.. so let us be so let it be black death jne... so let it be written so let it be done I'm creeping death... jne Saattaa olla ettei nuo hirveän hyvät sanat kun ne on ekat sanani koskaan.Ja tein ne kolmentoista vanhana. Turpaan ottaminen on taitolaji! |
Booligan 23.07.2003 14:40:50 | |
---|
"God help me!" -RIde the Lightning ja One + miljoona muuta biisiä "What is this hell you put us through?" - Dyers Eve "Do you see what I see? Do you feel what I feel?"- Eye of the beholder ton verran oli Metallicasta otettu tonne. Ei siinä mitään väärää ole, mutta varo Lar$ia :P Doesn´t matter what you see
Or into it what you read
You can do it your own way
IF IT`S DONE JUST HOW I SAY |
bedlam 23.07.2003 15:38:02 (muokattu 23.07.2003 15:41:06) | |
---|
Aika korni oli. Paitti toi 'Parasite man walking on the street' saattas kuulostaa vekkulille jonkun hitaan yökerhojazzin tahtiin. http://www.mikseri.net/kiasma |
Unworthy Knight 23.07.2003 22:40:06 | |
---|
Noh Jotenkin sellaiseen Äijä metalli biisin menisi kivasi, jossa puristetaan kunnon asenteella eteenpäin. Itsellä ainakin nappas ihan kivasti . Vaikka kliseinehän tämä on , mutta uutta on todella vaikea enää loppu pelissä luoda. Jos alkaa tunkeen mukaan enemmän syvimpiä tuntemuksia ilman että kainostelee niitä niin hyvä tulee. Pyri tekemään sanoista niin henkilökohtaiset kun uskallat. Se yleensä näkyy se todella positiivisesti. "...So croak the king of Grey." |
Von Härskiburg 28.08.2003 09:13:20 (muokattu 28.08.2003 09:14:51) | |
---|
Tulin arvostelemaan kun pyysit. Aluksi sanon, että jos tämä todella on eka tekstisi, niin olen kateellinen. Mun ekat lyriikat oli "beibibeibijeejeejee"- tasoa ja tämä liikkuu aivan eri tasolla. MUTTA. Jos ei ajattele tätä ekana teoksena, niin harmikseni joudun toteamaan, että ei nyt niin mullistava pätkä ole. Juuri noi liian suorat Metallica-vaikutteet häiritsee. Omaperäisyys on aika lailla hukassa. Mutta ei kannata masentua negatiivisesta palautteesta. Jos se on rakentavaa, niin siitähän vain oppii lisää. Ja nämähän ovat vain minun mielipiteitä. Joku saattaa olla innoissaan tällaisesta. EDIT: Lisäsin Jos meitä rumia ihmisiä ei olisi, kauniit yksilöt eivät saisi ansaitsemaansa arvostusta. |
Booligan 28.08.2003 15:35:28 | |
---|
hei! nythän mä keksin miltä toi kuulostaa: The four horsemen(biisi) tietenkin! en todellakaan ala nyt haukkumaan tai jotain vastaavaa, ku en oo itekään saanu yksiäkään sanoja aikaseks. :D Doesn´t matter what you see
Or into it what you read
You can do it your own way
IF IT`S DONE JUST HOW I SAY |
NORTON 28.08.2003 16:16:41 | |
---|
Rytmitykset kuullostivat laulettavilta ja loppusoinnut rimmasivat. Onko hevi-biiseissä sitten yleensä jotain sanomaa, tai onko sillä sanomalla mitään merkitystä? Mun mielestä toi oli ihan ok sanoitus. Luojan kiitos en muista Metallican sanoituksia ulkoa. |
MattiAuer 30.08.2003 18:03:50 | |
---|
Rytmitykset kuullostivat laulettavilta ja loppusoinnut rimmasivat. Onko hevi-biiseissä sitten yleensä jotain sanomaa, tai onko sillä sanomalla mitään merkitystä? Kyllä ja kyllä. Ainakin niissä, joita itse eniten diggailen. Varmasti "yleensä" hevibiiseissä on merkityksellistä sanomaa sen verran kuin "yleensä" musiikissa. "Uniikki unikorni olikin korni koni" |