Incarnation 11.09.2003 22:50:16 | |
---|
Tuli yhdessä bändin kanssa tällainen sepitelmä väsättyä. Mielipiteitä ja kehittämisideoita kaivataan, kiitos! VIIMEINEN VIRSI Vielä kerran laulan äänellä vanhan vavisevan Joskus kylvän kauran en sitä toivo korjattavan Lailla kuljen lauhan estän jyvän kasvavan Kerran ihminen elää saa vain hetken voi kuluttaa tätä maata tallatessaan Ei se jälki enää kauaa tässä maassa pysyä saa Vaikka kuinka halajaa Virteni veisaan tässä paikassa Nousen matkaan tästä paikasta Lähden Tuonelaan tältä paikalta Matkalla tällä hiljaisella Kaikki ajat kestävällä Lipua saan lautturin veneellä Tämän pienen paatin pohjalla Kylmä rauta omalla selällä Yksi kolikko maksuksi huulilla Virteni veisaan tässä paikassa Nousen matkaan tästä paikasta Lähden Tuonelaan tältä paikalta Paikka hämärä usvassa kylpevä jo täältäkin asti erottuva on päämäärä veneen lähenevä Satamassa on meidät pysäyttävä Vartija hiukan jo kalpeneva Viime askel on minut sinetöivä Virteni veisaan tässä paikassa Nousen matkaan tästä paikasta Lähden Tuonelaan tältä paikalta |Ich talar jättegut tyska| |
Incarnation 12.09.2003 17:20:01 | |
---|
Edes vähän kommenttia kiitos |!PERKELE!| |
noir 13.09.2003 22:03:00 | |
---|
Edes vähän kommenttia kiitos Notta pesee! Hyvä oli ja miellyttävä. Sopivan pehmeä, riittävän synkkä. Ainut on tämä säkeistö: Paikka hämärä usvassa kylpevä jo täältäkin asti erottuva on päämäärä veneen lähenevä Satamassa on meidät pysäyttävä Vartija hiukan jo kalpeneva Viime askel on minut sinetöivä Loppusoinnut vaikuttavat hieman kömpelöiltä ja haetuilta, en sitten tiedä, saisiko tämän toimimaan, mutta tekstinä ainakin jää kalvamaan. Kyllä, olen nähnyt PMMP:n livenä. |
Incarnation 13.09.2003 22:16:09 | |
---|
Notta pesee! Hyvä oli ja miellyttävä. Sopivan pehmeä, riittävän synkkä. Ainut on tämä säkeistö:
Loppusoinnut vaikuttavat hieman kömpelöiltä ja haetuilta, en sitten tiedä, saisiko tämän toimimaan, mutta tekstinä ainakin jää kalvamaan. Kehitysideoita? Kiitos muuten kommentista! |!PERKELE!| |
noir 13.09.2003 23:06:28 | |
---|
Kehitysideoita? Kiitos muuten kommentista! Kehitystyöhön en mitään suoraa ratkaisua uskalla antaa, kun itse kuitenkin tiedät, mitä haet, ja tyylikin on (kai) omasi. Kuitenkin tuo -va/-vä -pääte on mielestäni jotenkin kankea. Ehkäpä kannattaisi lopettaa säe johonkin muuhun sanaan peräti vallan. Mutta mausteita oman maun mukaan, tämä ei ole minun työmaani ;) Kyllä, olen nähnyt PMMP:n livenä. |