Laululyriikkaa: Mä jäisin mielelläni tähän (23.8.2015)
Sä voisit mennä kauemmaksi kävellä raunioille, autiolle teille, eksyisit kaupunkeihin mä jäisin mielelläni tähän vähän valoa jos jätät naakat tavoittavat minut patsaan juurella huudan huutoni ylläni vain kuluneet vaatteeni huuto sisälläni, on tarkoitettu Isälleni ja sä voisit mennä kauemmaksi, kävellä tai juosta mä jäisin mielelläni tähän vähän valoa jos jätät kertosäe: tuomen lehdet laskeutuvat sulkeutuvat luomet puiston nuoret ottavat hataria askeleita mä en pelkää heitä en pelkää heitä meitä katsoo tuo naakka ja tuskanhuudot sisällä, ne kuuluu Isälle saakka ne kuuluu Isälle saakka sä voisit mennä kauemmaksi kävellä raunioille, autiolle teille, eksyisit kaupunkeihin mä jäisin mielelläni tähän vähän valoa jos jätät naakat tavoittavat minut patsaan juurella huudan huutoni ketosäe: tuomen lehdet laskeutuvat sulkeutuvat luomet puiston nuoret ottavat hataria askeleita mä en pelkää heitä en pelkää heitä meitä katsoo tuo naakka ja tuskanhuudot sisällä, ne kuuluu Isälle saakka ne kuuluu Isälle saakka sä voisit mennä kauemmaksi kävellä raunioille, autiolle teille, eksyisit kaupunkeihin
, merja ritala Linnun kurkkuun unohtui jäätynyt marja-
näin oletin kun se ei laulanut. -MR- |