Onko kellään Concerto Moonin lyriikoita? Olisi hauska tietää, ovatko nuo japskit jaksaneet kirjoittaa ihka oikeat lyriikatkin mussiikilleen, vai ihan omiaanko se setä huutelee huvikseen. Ainoa erottamani lyriikanpätkä on biisistä Over & Over, missä lauletaan (oletettavasti) "over and over". (Ei sillä että olisin erityisesti yrittänytkään saada selvää noista harvinaisen paskalaatuisista mp3:elosista, mutta kuitenkin) Njaa. Enpähän edes tiedä onko englantia, pijsien nimet kylläkin ovat. |
En osaa tästä kyseisestä sanoa, mutta mitä itse olen japsibändeihin tutustunut, mikä on roimasti, osaan sen sanoa, että ihan oikeita tekstejähän ne ovat. Tuppaavat vain penteleet sotkemaan englantia ja japania häpeilemättä keskenään. Lisäksi japanilaisten englanti on kohtalaisen heikkoa, joten monesti tulee ihmeteltyä, että kumpaakohan kieltä nyt lauletaan. EDIT: Kappaleen nimestä ja lauletusta kielestä on sitten heikko vetää johtopäätöksiä. Saattavat mennä oivastikin ristiin. Mä haluun sua - sulta ei kysytä. |