Aihe: Missä on Kotsaa!!
1
singa
18.12.2003 11:00:28
Niin missä olisi netissä Kotiteollisuuden lyyrikat kun en taho löytää? Googlella oon koklannu ja tuolta tabs ja lyrics osiosta ei ees löytyny kotsan lyriikka sivuille linkkiä.
Vittu me kuollaan kaikki!
lxi
18.12.2003 12:45:02
Googlella oon koklannu

Hakusanoilla kotiteollisuus lyrics löytyi 259 osumaa. Ja levynkansiinhan ne on painettu myös.
"I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it." -- Voltaire
Super-Jari
19.12.2003 22:45:28
Ja levynkansiinhan ne on painettu myös.

Onko nuo niitä mitkä maksaa melkein 20€ ja niissä tulee mukana sellanen hopea läpyskä?
Jumala vihaa myös Ameriikkaa
lxi
22.12.2003 23:52:48
Onko nuo niitä mitkä maksaa melkein 20? ja niissä tulee mukana sellanen hopea läpyskä?

Se on lasinalunen, pöliä!
"I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it." -- Voltaire
niko
23.12.2003 00:04:48 (muokattu 23.12.2003 00:08:35)

Mutta sen kanssa ei käy leikkiminen, etusormi voi jäädä keskireikään kiinni. Googlen kanssa näin ei voi käydä tietääkseni.

edit: Että ei mene ihan off-topic, niin luokallani oli yläasteella Juha "Kotsa" Kotilainen. Hänen myöhemmistä vaiheistaan tosin tiedän hyvin vähän. Löytyisiköhän googlesta. Tai lasin alta.
Tämähan maistuu aivan paskalle. Ja lisäksi tässä on joku outo sivumaku.
Lennu
25.12.2003 13:18:08

Ahaa, täällä ei puhuttukaan Queens Of The Stone Agesta.
Selvänä symppis, humalassa huippujätkä. HÄTÄTILA-OFFTOPIC
tuomittu
27.12.2003 13:56:07
Hakusanoilla löytyi 259 osumaa. Ja levynkansiinhan ne on painettu myös.

Paitsi Kuolleen kukan nimellä ja Eevan perinnöllä ei ole sanoja kansissa. Rahastajaperkeleet painoivat sanat singlejen kansiin! Eevan sanat löytyy kylläkin Kotiteollisuuden sivuilta.

www.kotiteollisuus.com
Pyytäkää anteeksi, että olette olemassa.
jannu
28.12.2003 02:19:50 (muokattu 28.12.2003 02:20:01)

Mä oon monesti ihmetellyt kun jengi tunkee niitä lasinalusiaan tietokoneiden kahvikuppitelineisiin...
Parempi kauna- kuin kaurapuuro...
Hyla
29.12.2003 09:50:59
Mutta sen kanssa ei käy leikkiminen, etusormi voi jäädä keskireikään kiinni. Googlen kanssa näin ei voi käydä tietääkseni.

edit: Että ei mene ihan off-topic, niin luokallani oli yläasteella Juha "Kotsa" Kotilainen. Hänen myöhemmistä vaiheistaan tosin tiedän hyvin vähän. Löytyisiköhän googlesta. Tai lasin alta.

Googlesta on kyllä hyvin suuret mahdollisuudet löytää "keskireikää", vaikkapa ihan vain vahingossa. Sormen kiinnijäämispotentiaalista prosessissa en sitten uskalla heittää arviota.
tuomittu
30.12.2003 13:32:13
Mä oon monesti ihmetellyt kun jengi tunkee niitä lasinalusiaan tietokoneiden kahvikuppitelineisiin...

Kato se on sitä varten, ettei se itse teline likaantuisi. Pöydällehän pistetään kans sellanen lasinalus, ettei se pöytä menis likaseks. Tajuuksä?
Pyytäkää anteeksi, että olette olemassa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)