Nuntius Deum 06.03.2004 22:32:58 | |
---|
I was sitting in a bus I got nothing to do I started to write a song Because I felt so good Sun is shining from the east It lights my face and I smile wide Because I feel so good There no one else in the bus, just me and the driver. Drivers name is Gus and he smiles wide Because he feels so damn good Your better smile Your better laugh With the friends by your side Don’t ever laugh Don’t ever smile You don’t got friends by your side Drink and eat It’s a Friday eve I have to stop get out of the bus this is where I get off and I feel so good Sun is shining from the east it lights up the fields so white from snow And I feel so damn good Live like a hobbit of the shire let loose, don’t stay in the fire your better move. Live throttle full and feel so damn good. |
Nuntius Deum 06.03.2004 22:34:22 | |
---|
Kaikenlaista palautetta kaivataan... etenkin mielipiteitä ja korjaus ehdotuksia. |
Velko 07.03.2004 15:59:51 | |
---|
Minä sanoisin että tämä vois olla joko bluussia tai reggaeta. Ihminen on vain värisokea pallokala elämän tiskialtaassa. |
voltasparta 08.03.2004 12:29:15 | |
---|
¨jea =) Consume my love, devour my hate
Only powers my escape
The moon is out the, stars invite
I think i'll leave tonight. |
hörhö 10.03.2004 13:45:01 | |
---|
Tästä voisi tehdä kesäreggaebiisin, josta koko kansakunta tulisi hyvälle tuulelle. "Tritonus on harmonian ketsuppi" -E-J Rautavaara |
Serwa 11.03.2004 22:14:40 | |
---|
Hyvä kesäinen sanoitus. Ainoa on tuo "sun is shining"... Se on niin kliseistä kun vain voi olla. Perrrrrkele |
scath 11.03.2004 22:34:20 | |
---|
Mukavan pirteätä vaihteeksi. Du siehst so sexy aus wenn du luftgitarre spielst.. |
NHR 12.03.2004 01:07:38 (muokattu 12.03.2004 18:33:45) | |
---|
Aika ookoo loppujen lopuksi, vaikka hiukan tuli sellainen "hauskaa pidetään vaikka hampaat irvessä" -fiilis, en oikein osaa sanoa miksi. Ainoa juttu, mikä oikeasti hiukan tökkäsi, oli tuo "bus - Gus" -riimitys. Ajatelkaa nyt: "Tässä on bussi, jonka kuskin nimi on Jussi" Hiukan huumoriosastolle meinaa jo mennä, minun mielestäni siis. EDIT: Tarkoitin huumorilla ainoastaan tuota mainitsemaani riimiparia, kokonaisuutena tämä ei kuitenkaan vaikuta huumoritekstiltä. Your better smile Your better laugh "Sinun parempi hymysi & naurusi?" Pitäisiköhän tuossa kuitenkin olla "you'd" tai pelkkä "you" tuon "your" paikalla? Onks ne hopparit niitä liian isoja housuja käyttäviä hottentotteja jotka puhuu lauluja? - Walrus |
hörhö 12.03.2004 10:49:06 | |
---|
Hiukan huumoriosastolle meinaa jo mennä, minun mielestäni siis. En sanoisi, että puhdasta huumoria, vaan enemmänkin tyylikästä naivismia. Sellainen hiukkasen korni asenne tuo vähän särmää tälle. "Tritonus on harmonian ketsuppi" -E-J Rautavaara |
Kakemakeväke 12.03.2004 13:01:45 | |
---|
Mä tykkäsin näistä aidosti, menköön sitten joidenkin mielestä vaikka huumorin puolelle. Joka tapauksessa, tää hokema "feel so good" iski positiivisesti silmään. Varsinkin kun käytit sitä myös eri persoonissa ja konteksteissa. Tuli jotenkin Pulpin "Common People" mieleen. Rock-musiikki pelasti minut urheilulta. |
Nuntius Deum 13.03.2004 16:49:27 | |
---|
Kiitos... tää muuten perustuu tosi tapahtumiin: aloin kirjoittaa tätä bussissa matkalla kotiin ja busissa ei tosiaan ollu ketään muita kuin mä (ja kuski) ja aurinko paistoi tosi kauniisti lumisille pelloille... miksköhän mun teki mieli kertoo toi?? No lisää palautetta toki kaivataan. Mua yllätti että kukaan ei oo viellä sanonu mitään otsikon kirjotus virheestä :) |
ercciman 20.03.2004 20:00:06 | |
---|
Positiiviset lyriikat jne. Mä tykkään! aaargh hahahh yeah |
Juha86 23.03.2004 21:42:12 | |
---|
toi alku sotii täysin mun omia tapoja vastaan.. mulla ei oo koskaan onnellinen olo kun teen hyviä biisejä.. (selittäisköhän vähän sitä kun mun biisit on aina balladeja..? ;) Alankokin tais joskus sanoa et hyvä biisi ei voi syntyä onnellisessa mielentilassa.. Mut sulla menee varmaan hyvin, jos pystyt noin iloisena oleen ja tekeen iloisia sanoja =) Ei taida toi biisikään mollissa mennä ;) Positiivisia sanoja kyllä kaivataankin tämän nykyaikaisen valituslyriikan keskellä! Musta ei ikävä kyllä oo siihen =/ ~totuus ei pala tulessakaan~ |