Haparoin tyhjää Mä en nuku Vaikka kai mun pitäisi En ainakaan näkisi tätä Tyhjyyttä ympärilläni Tuntisi kuinka kaikki on niin tyhjää Mä en unta saa kun mun ajatukset Kiertää kehää tyhjyydessä Jos en katso peiliin Mä oon kuin unessa Yhtä hämärää kaikki on Aistin kuinka tyhjää Mä haparoin vaan tyhjää, mun käteen Ei tartu mitään tai ainakaan mä en näe Enkä mä tunne. Miksi mitään ei käteen jää. Mutta ehkä sä ymmärrät, mä luulen. Sanon kuvalle peilissä. Tää tyhjyys ei tunnu miltään silloin kun en mieti sitä Kun vaan olen ja tuijotan tyhjyyteen. Kun en mieti, että Miksi näin kävi. Kun olen vain tyytyväinen tähän. Kun en mieti, että… Mikä mut vain tyhjää sai haparoimaan. Miksi käteeni ei mikään Tartu. Miksi kaikki irtoaa. Ehkä vihdoin käyn nukkumaan, mutta sitten en näkisi noita surullisia mutta lohdullisia Silmiä. Niitä jotka mua peilistä katsoo. Vaikken tunne häntä, luulen että ymmärtää, että mikä mut tyhjää sai haparoimaan. Ehkä mä vastauksen joskus saan. Ehkä en. It takes a fool to remain sane. |
(en väitä että nämä olisivat mun ajatuksia) Haparoin tyhjää Mä en nuku Vaikka kai mun pitäisi En ainakaan näkisi tätä Tyhjyyttä ympärilläni Tuntisi kuinka kaikki on niin tyhjää Mä en unta saa kun mun ajatukset Kiertää kehää tyhjyydessä Jos en katso peiliin Mä oon kuin unessa Yhtä hämärää kaikki on Aistin kuinka tyhjää Mä haparoin vaan tyhjää, mun käteen Ei tartu mitään tai ainakaan mä en näe Enkä mä tunne. Miksi mitään ei käteen jää. Mutta ehkä sä ymmärrät, mä luulen. Sanon kuvalle peilissä. Tää tyhjyys ei tunnu miltään silloin kun en mieti sitä Kun vaan olen ja tuijotan tyhjyyteen. Kun en mieti, että Miksi näin kävi. Kun olen vain tyytyväinen tähän. Kun en mieti, että… Mikä mut vain tyhjää sai haparoimaan. Miksi käteeni ei mikään Tartu. Miksi kaikki irtoaa. Ehkä vihdoin käyn nukkumaan, mutta sitten en näkisi noita surullisia mutta lohdullisia Silmiä. Niitä jotka mua peilistä katsoo. Vaikken tunne häntä, luulen että ymmärtää, että mikä mut tyhjää sai haparoimaan. Ehkä mä vastauksen joskus saan. Ehkä en. tuli mieleen Donkkareiden "Mustaan Uneen". pientä fiksausta voisit kyl tehdä että teksti soljuis paremmin. tyyliin "mä en nuku vaikka mun pitäis" - nää on tietty makuasioita mut jotenkin toi teksti meni eteenpäin vähän tökkivällä rytmillä. tietty jos se istuu paremmin musiikkiin, niin ok. joitain tiettyi omistusliitteit yms. vois pudotella pois ja muutenki ehkä miettii vähän sanajärjestyksii sun muita tollasii pikkujuttuja. jos tarkoitus on tehdä proosarunotyylistä lyriikkaa nii sit tos ei oo mitään valittamista. tällanen vanha niuho se nyt vaan jaksaa nipottaa pikkuasioista. "if we can´t be free, let´s at least be cheap!" - Frank Zappa |