vaurio 25.05.2004 05:57:24 | |
---|
rakkaus on sun suurin valttikortti vaikka tavoitteenas olis taivaan portti jumalaa ei ehkä ole olemassa mutta sinä olet tässä et vielä kuolemassa maailma on täynnä eksyneitä yksinäisiä kaikkeen kyllästyneitä älä anna sen tulla esteeksi tiellesi peli on sinun kun luotat omaan mieleesi elä vielä kun voit elä kun vielä hengität seinät meidän ympärillämme ovat pystyssä kunnes ymmärrämme talo jonka rakensimme suojaksemme on muuttunut meidän vankilaksemme joskus vielä kaikki seinät alas kaadamme sytytämme tulen joka puhdistaa haavamme siihen asti pidä hengissä liekkisi elä elämääsi ja usko omaan itseesi elä vielä kun voit elä kun vielä hengität luo katseesi aurinkoon ja anna valon loistaa lävitsesi loistaa.. päästäkää minut pois m-netistä! MEKKALA #2 |
peltikojootti 25.05.2004 14:39:46 | |
---|
seinät meidän ympärillämme ovat pystyssä kunnes ymmärrämme talo jonka rakensimme suojaksemme on muuttunut meidän vankilaksemme tästä kohdasta minä tykkäsin, näin yksittäin poimittuna hieman masentavaa- se siitä positiivisesta ajattelusta, ainakin minun kohdallani Möyh sanoin kärpänen.. |
Von Härskiburg 25.05.2004 21:20:20 | |
---|
No, onhan näitä parempiakin tekstejä nähty. Mutta positiivisuudesta iso plussa. Melankoliaa ja kiukuttelua on lyriikat tulvillaan, mutta hyväntuulisia ja toivoa antavia tekstejä saa hakea. Itsekin olen kyllä syyllistynyt moiseen. Joo. Ei siis mikään maailmoja mullistava pätkä ainakaan näiln pelkkänä tekstinä. Mutta kannattaa pitää positiivisuudesta kiinni, koska varsinkin suomalaisessa lyriikassa se on näemmä kuolemassa sukupuuttoon. "Fantastista!", myhäili nekrofiili kalmistossa. |
vaurio 26.05.2004 13:36:08 | |
---|
tästä kohdasta minä tykkäsin, näin yksittäin poimittuna hieman masentavaa- se siitä positiivisesta ajattelusta, ainakin minun kohdallani voi hitsin hitsi.. mä en sit osaa kirjottaa positiivisiakaan viisuja ilman pientä synkistelyä.. päästäkää minut pois m-netistä! MEKKALA #2 |
ganesha 26.05.2004 17:39:22 | |
---|
positiivisuus on kyl ihan perseestä :D "if we can´t be free, let´s at least be cheap!" - Frank Zappa |