Keppis 23.05.2004 20:24:02 | |
---|
-Naulittu tuomio- Näiden seinien sisältä tämän lukitun oven takaa ei kukaan pysty löytämään viimeisen ratkaisun tehnyttä ei syystä kiistellä kun ei ole aihetta ei tarvitse arvailla taas löysi itsensä samasta pisteestä taas löysi itsensä viimeisestä pisteestä piinaavasta katseesta naulitusta tuomiosta ikuisuuden rajan takaa voit löytää rauhan tuonpuoleisen rajan takaa löydät rauhan vahvempi on kokemuksesta tietoinen eniten satuttaa iskut jotka ei tee haavaa taas löysi itsensä samasta pisteestä taas löysi itsensä viimeisestä pisteestä piinaavasta katseesta naulitusta tuomiosta ikuisuuden rajan takaa voit löytää rauhan tuonpuoleisen rajan takaa löydät rauhan vahvempi on kokemuksesta tietoinen eniten satuttaa iskut jotka ei tee haavaa --------------------------------------------------------------------- Kommenttia, kiitos. "jos tällä elätät ittes, niin mää oon seuraava presidentti" -isäni kunnellessaan demoamme |
777 23.05.2004 20:43:40 | |
---|
Muuten ihan ok, muta vähän liikaa toistoa (mun mielipide). Onko siinä kolme kertosäettä? Rock`n Roll is all and everything else fall !!! |
Keppis 23.05.2004 20:59:22 | |
---|
Muuten ihan ok, muta vähän liikaa toistoa (mun mielipide). Onko siinä kolme kertosäettä? bridge tulee kahteen kertaan ja kertsi on vähän niinkun 2 osanen. "jos tällä elätät ittes, niin mää oon seuraava presidentti" -isäni kunnellessaan demoamme |
Incarnation 23.05.2004 21:59:34 | |
---|
Hyvä hyvä! Tykkäsin. Ei varsinaisesti mitään uutta, mutta kaikkea jo keksittyä olet osannut käsitellä jotenkin jännästi ettei mikään tunnu kliseeltä. Komjaa. "Oulun Riossa THX-äänet kun paukkaavat välillä niin, että munuaiset lepattaa ja perna komppaa jazz-tanssilla."
-Jaristoteles |
Keppis 24.05.2004 15:01:50 | |
---|
Hyvä hyvä! Tykkäsin. Ei varsinaisesti mitään uutta, mutta kaikkea jo keksittyä olet osannut käsitellä jotenkin jännästi ettei mikään tunnu kliseeltä. Komjaa. kiitoksia "jos tällä elätät ittes, niin mää oon seuraava presidentti" -isäni kunnellessaan demoamme |
ganesha 26.05.2004 17:46:43 | |
---|
hmm...don't quit your dayjob just yet. :D "if we can´t be free, let´s at least be cheap!" - Frank Zappa |
Ola_90 27.05.2004 17:52:58 | |
---|
Hmm. Jos tällä elätät ittes, niin mää oon seuraava presidentti. No ei vaan. :) Hyvähän tuo oli, liikaa toistoa vaan oli. Eiköhän tuo esittäessä ainakin toimi. "Kyl räkä on vielä ihan hyvää, mut korvavaikku on jo ihan saatanan pahaa." -Kaverini |
Jonkke 28.05.2004 10:34:17 | |
---|
Jotenkin tuli mieleen Trio "Saunan Taakse" Niskalaukaus mieleen.. En tiiä tuleeko muille. Joo, toistoa munkin mielestä vähän liikaa, mutta ihan asiallista muuten. Idea toimii. |
aikavaikea 28.05.2004 10:47:05 | |
---|
Jotenkin tuli mieleen Trio "Saunan Taakse" Niskalaukaus mieleen.. En tiiä tuleeko muille. Tuli. Heti. Tahattomasti aiheen vierestä keskustelija sekä vahingossa tosikko. |
routa 28.05.2004 10:59:58 | |
---|
tää on ihan jees jääkylmää peikkoverta!! |
dictatorsh*t 03.06.2004 11:40:00 | |
---|
Hyvä poika. |
Aksu89 07.06.2004 20:28:53 | |
---|
Iha mukava No comments. Riisi |