777 17.05.2004 16:04:32 | |
---|
Sanokaa mitä hyvää ja mitä huonoa tässä "sanoituksessa" on. Kehitysideoita otetaan vastaan ja vittuilu on erittäin sallittua. Poliisin mielivaltaa A1 Kun yksin ulkona rauhassa röökiä vetelin tuli siihen joku ämmä nosti hirveän metelin mä sanoin haista paska muori kulta mähän kun en ota turpiin sulta se ei tosiaankaan tykänny soitti kytät ja ne ei mulle mitään kivaa pulloo lykänny KERTO Hei! Raudat ranteisiin ja häkki heilahtaa ne saa pikkurikkeestä nyrkkii heiluttaa turpaansa saa kun vaan puhua uskaltaa se on poliisin mielivaltaa A2 Oli kaunis kesäyö kultaani mä suutelin sitten joku huora toikin perässänsä poliisin ei huora enää niitä kiinnostanut katsoi meitä se oli jo karannut kusipäät meidät maijaan raahas nauroivat paskasesti ja mettän kautta linnaan meidät laahas KERTO Hei! Raudat ranteisiin ja häkki heilahtaa ne saa pikkurikkeestä nyrkkii heiluttaa turpaansa saa kun vaan puhua uskaltaa se on poliisin mielivaltaa B1 Yhden kaupan ryöstin silloin joskus vuosia sitten en muista milloin mutta hälyttimet soi ja ääni ne porvaripaskat paikalle toi minä ruokaa tarvitsen sen multa porvarit kieltää kuolen B2 Toisen pankin ryöstin eilen miksi näin en tiedä mutta tein sen taas ne hälyttimet soi ja ääni ne porvaripaskat paikalle toi minä rahaa tarvitsen sen porvarit kieltää siksi mä elä en KERTO Hei Raudat ranteisiin ja häkki heilahtaa ne saa pikkurikkeestä nyrkkii heiluttaa turpaansa saa kun vaan puhua uskaltaa se on poliisin mielivaltaa A3 Joskus mä iso pullo kainallossa heiluin kännissä mä kusin paskoin ja myös oksensin ympäriinsä mä pidin ääntä ja yllä möykkäilyn tuli kyttä voitti nyrkkeilyn ja heräsin mä vankilassa yltäpäältä paskassa kivilaverin alla muniani myöten kusessa KERTO Hei! Raudat ranteisiin ja häkki heilahtaa ne saa pikkurikkeestä nyrkkii heiluttaa turpaansa saa kun vaan puhua uskaltaa se on poliisin mielivaltaa KERTO Hei! raudat ranteisiin ja häkki heilahtaa ne saa pikkurikkeestä nyrkkii heiluttaa turpaansa saa kun vaan puhua uskaltaa se on poliisin mielivaltaa se on poliisin mielivaltaa se on poliisin mielivaltaa se on poliisin MIELIVALTAA Rock`n Roll is all and everything else fall !!! |
Seal on Velvet 17.05.2004 17:54:59 | |
---|
Tulee ihan mieleen se henkisesti vielä murrosikäinen itähelsinkiläinen räppäri joka otti taiteilijanimensä poliisien tappajalta. |
777 17.05.2004 18:37:59 | |
---|
Vai tulee sulla mieleen räppäri. No, tää on rokkia. Rock`n Roll is all and everything else fall !!! |
Kurome 18.05.2004 09:41:16 | |
---|
Siinäpä yhteiskunnan "epäkohtia". Seal on velvet taisi tämän summata yhteen aika hyvin. Siltä se kuulostaa, vaikka olisi oopperaksi suunniteltu. Anarkistiselta pikkupoikien räpiltä. "Be my reminder here that i am not alone in this..." MJK |
ghuul 18.05.2004 09:43:53 | |
---|
Jos kännissä riehuu ja poliisin kanssa painiskelee niin tuskin joutuu vankilaan, vaan putkaan. Putkassa ei käsittääkseni ole lavereita saatika muita mukavuuksia. Taustatyötä, taustatyötä! Vain runoilija. |
777 18.05.2004 16:50:11 | |
---|
Jos kännissä riehuu ja poliisin kanssa painiskelee niin tuskin joutuu vankilaan, vaan putkaan. Putkassa ei käsittääkseni ole lavereita saatika muita mukavuuksia. Taustatyötä, taustatyötä! Okei vaihdan vankilan putkaksi. Rock`n Roll is all and everything else fall !!! |
777 18.05.2004 17:03:07 (muokattu 18.05.2004 17:03:32) | |
---|
Nii... ja mitä pitää tehdä, että saa sanat kuulostamaan/ näyttämään rokilta. Olis varmaan aika tärkeä tieto. Rock`n Roll is all and everything else fall !!! |
NORTON 19.05.2004 00:06:02 | |
---|
Nii... ja mitä pitää tehdä, että saa sanat kuulostamaan/ näyttämään rokilta. Olis varmaan aika tärkeä tieto. Sitten sun pitäisi vaihtaa katsantokantaasi. Punkkarit rähjää poliiseille. Rokkitähdet vetää koksua, naivat huippumalleja, ja ovat täysin tietämättömiä "yhteiskunnallisista epäkohdista" Anteeksi! |
ganesha 19.05.2004 14:26:01 | |
---|
Norton! hyvin sanottu siellä takarivissä! :D "if we can´t be free, let´s at least be cheap!" - Frank Zappa |
waukku 20.05.2004 12:30:37 | |
---|
Mie en kuule päässäni rokkipiisiä kun tuota luen. Mutta sen sijaan kolmensoinnun suomipunk...Olet liian viksu ja tiedostava ollaksesi tyhjäpää rokkari. En laita hymiötä. All beaty must die... |
Danny s 20.05.2004 13:29:07 | |
---|
Sitten sun pitäisi vaihtaa katsantokantaasi. Punkkarit rähjää poliiseille. Rokkitähdet vetää koksua, naivat huippumalleja, ja ovat täysin tietämättömiä "yhteiskunnallisista epäkohdista" Toi on periaatteessa totta. Nasse Suiciden sanoin "I've always though it's funny how rock n' roll stars make these protest songs about things they don't know f*ck about" |
Kapina 20.05.2004 18:52:06 | |
---|
Karsi korniutta tai vedä ihan läskiksi. Me sairastetaan sitä syöpää, pirukos sen nimi - ah, apatia! Sota apatiaa vastaan! |
777 20.05.2004 19:26:54 | |
---|
Olet liian viksu ja tiedostava ollaksesi tyhjäpää rokkari. Voi kiitos! Sitten sun pitäisi vaihtaa katsantokantaasi. Punkkarit rähjää poliiseille. Rokkitähdet vetää koksua, naivat huippumalleja, ja ovat täysin tietämättömiä "yhteiskunnallisista epäkohdista" Eli siis sanojen sisällöstä voi päätellä, minkä tyylistä musiikkia biisi on. Ymmärsinkö oikein? Rock`n Roll is all and everything else fall !!! |
waukku 20.05.2004 22:44:46 | |
---|
Tämä saattaa olla (tämän pitäisi olla) vähemmän mairitteleva kommentti mutta onhan tuo aika pitkälti klamydiaa...Kuulen korvissani sen suomi paitaisen laulajan äänen...hui. All beaty must die... |