PlasmaDemon 15.05.2004 19:55:02 (muokattu 15.05.2004 19:56:16) | |
---|
Tää on tämmönen "ei sen kummemmin" mietitty laulu.. Tein äkkiä ja en tiä laadusta.. Yritin saada omista kokemuksieni pohjalta.. =) Otan turpaani Kun tuntuu että maailma kaatuu niskaan Ei voi tehdä mitään mitä haluaisi Vetää vain kengät jalkaan niin kaikki lähtee sujumaan Ja kyllä jossakin paratiisissa vielä otetaan vastaan Meidät kaikki avosylin omakseen Miksi mopo karkaa käsistä aina niin pahasti Voisi vaikka vähentää alkoholin käyttöä Asiat lähtevät harhailemaan muille maille Ei tule ajateltua, miksi olen edes täällä päin? Taas jälleen kerran minä otan turpaani En pistä vastaan, nielen tappioni Taas tänään minä otan turpaani Makaan maassa ja minua potkitaan päähän Koska otan turpaani Koittaakohan vielä päivä jolloin saan rauhoittua Olla yksin, ajatella asioita pidempään Juosta pakoon menneisyyttä Päästä kauas pois pakoon murheita Mietin että mitä taas tuli tehtyä Onko ketään keneen uskoa Vain valheita jotka seuraavat minua Uskoa en voi enää edes sinua Petettynä, elävänä minä haudon kostoa Taas jälleen kerran minä otan turpaani En pistä vastaan, nielen tappioni Taas tänään minä otan turpaani Makaan maassa ja minua potkitaan päähän Koska otan turpaani EDIT: Tässä on myös vähä turhia kliseitä mukana. Ja tietysti myös pientä huumoria, mutta huumori lauluissa ei oikeen sovi kyllä mulle... "rock-kikjeppi!":
huusi ryssä, kun voodoo-kitaran kaatopaikalta löysi. |
Tinsulate 15.05.2004 20:00:58 | |
---|
Vähän vaikea kuvitella tuohon sopivaa biisiä. Ehkä joku bluesropck vois olla aika jees ;) Tai sitten se oo vaan minä... |
HeidiK 18.05.2004 13:15:20 | |
---|
Toi kertoo perjantaista!!! suoraan siitä ku ajelitte mopolla vesan kans, (huonoin seurauksin) ja ku sua mukiloitiin "pikkasen" vaikka et sitä itte muistakkaa!!! =) |
PlasmaDemon 18.05.2004 13:49:44 | |
---|
Toi kertoo perjantaista!!! suoraan siitä ku ajelitte mopolla vesan kans, (huonoin seurauksin) ja ku sua mukiloitiin "pikkasen" vaikka et sitä itte muistakkaa!!! =) nii varmaan..... Ihan keksitty juttu ja kirjotin mitä päähänpälkähti...... Sitä paitsi ne vaan vähä mua heitteli...... En oikeen voinu mitää ku olin umpikännis. Hyvä jos pystys pysyin. Anteroki ihmetteli et mitenkä osasin mettälöille takasi, ku olin niin hauskas kunnos. "rock-kikjeppi!":
HeidiK 19.05.2004 15:48:52 | |
---|
nii varmaan..... Ihan keksitty juttu ja kirjotin mitä päähänpälkähti...... Sitä paitsi ne vaan vähä mua heitteli...... En oikeen voinu mitää ku olin umpikännis. Hyvä jos pystys pysyin. Anteroki ihmetteli et mitenkä osasin mettälöille takasi, ku olin niin hauskas kunnos. Voi että ku sä oot kova ku sä juot aina joskus viikonloppuna!!!!!! kyllä minäki mut en mä silti tuo kylällä sekoile ihan umpikännis ja ajele mopolla seiniä päin! ;D mut kyllä sua aika hyvin mukiloitiin...digikameralla todisteet! meinaan jyrin kameralla..heh.. anteex, ku mä aina vittuilen sulle!! OLIIVI!! PEELO!! ANTEEX OIKEESTI!! :D t.rakas sokeriserkkusi heidi |
PlasmaDemon 19.05.2004 19:48:10 | |
---|
Voi että ku sä oot kova ku sä juot aina joskus viikonloppuna!!!!!! kyllä minäki mut en mä silti tuo kylällä sekoile ihan umpikännis ja ajele mopolla seiniä päin! ;D mut kyllä sua aika hyvin mukiloitiin...digikameralla todisteet! meinaan jyrin kameralla..heh.. anteex, ku mä aina vittuilen sulle!! OLIIVI!! PEELO!! ANTEEX OIKEESTI!! :D t.rakas sokeriserkkusi heidi Saatana, en oo mitenkää kova jätkä etkä sä varmaan mitenkää paljo ikinä oo juonukkaa..... Vitut. Mä sanon sulle nyt mikä on kunnon hakkaus: - Molemmat silmät mustina - Naamaverillä - Nenä poskella - Rystyset murtunu - Haavoja ja mustelmia joka paikas - Vaatteet rikki - Rahat ja kaikki muut arvoesineet pöllitty ym.... Mä en täyttäny noista mitää juttua....... Ja minkä vitun takia menisin tänään kylälle? "rock-kikjeppi!":
Kurome 21.05.2004 08:58:16 | |
---|
oih... nuori rakkaus. "Be my reminder here that i am not alone in this..." MJK |
Eddie 21.05.2004 09:35:42 | |
---|
Täällä esiintyy henkistä kypsyyttä... "If you like metal, you´re my friend." |
ercciman 21.05.2004 21:56:42 | |
---|
parempia ne englanninkieliset IMHO xoxoxoxo |