Aihe: perisuomalaista synkistelyä
1
vaurio
14.05.2004 22:29:50
tästä ei paljon
masennus pahene
kun katson peiliin, toivon
etten enää vanhene

ajatukset mädät
joka päivä vastassa
jos en tätä selvitä
oon pian hukassa

en toivoa löydä
mikä tässä vois auttaa
pimeässä huoneessa kaivan
itselleni hautaa

hyvä hyvä
juokse kovempaa
ehkä löydät parempaa
tekemistä täksi yöksi
perkele! kuka varasti allekirjoitukseni?!
unorthodoxxx
14.05.2004 22:31:58
tästä ei paljon
masennus pahene
kun katson peiliin, toivon
etten enää vanhene

ajatukset mädät
joka päivä vastassa
jos en tätä selvitä
oon pian hukassa

en toivoa löydä
mikä tässä vois auttaa
pimeässä huoneessa kaivan
itselleni hautaa

hyvä hyvä
juokse kovempaa
ehkä löydät parempaa
tekemistä täksi yöksi

Aika lailla Timo Rautiaisen & Trio Niskalaukauksen tyylistä sanoitusta. Mä ainakin tykkään, hyvät lyriikat. Vaikea tuosta on kovin laajaa kuvaa saada, kun lyriikat ovat verraten lyhyet, mutta mikäs siinä, ihan onnistunutta masennuksen synkistymistä.
vaurio
14.05.2004 22:56:39
Aika lailla Timo Rautiaisen & Trio Niskalaukauksen tyylistä sanoitusta. Mä ainakin tykkään, hyvät lyriikat. Vaikea tuosta on kovin laajaa kuvaa saada, kun lyriikat ovat verraten lyhyet, mutta mikäs siinä, ihan onnistunutta masennuksen synkistymistä.

masennuin niin paljon, ettei voinut kirjoittaa enempää :)
perkele! kuka varasti allekirjoitukseni?!
Kurome
17.05.2004 12:07:03
Ihan hyvää settiä tyyliinsä. Ehkäpä miettisin tota "oon pian" kohtaa, koska Timolla (tai siis Martikaisella) ja muilla tyylisuunnan tiennäyttäjillä on toi kirjakieli lähellä sydäntä. Jotenkin se minun korvaani (silmääni ja suuhuni) otti. Tietenkin musiikki on se, joka tämän sanamuodon ratkaisee. Tai laulaja.
"Be my reminder here that i am not alone in this..." MJK
vaurio
17.05.2004 13:18:59
Ihan hyvää settiä tyyliinsä. Ehkäpä miettisin tota "oon pian" kohtaa, koska Timolla (tai siis Martikaisella) ja muilla tyylisuunnan tiennäyttäjillä on toi kirjakieli lähellä sydäntä. Jotenkin se minun korvaani (silmääni ja suuhuni) otti. Tietenkin musiikki on se, joka tämän sanamuodon ratkaisee. Tai laulaja.

ho. siis kehotat vaihtamaan sanamuotoa, koska pitäisi matkia jotain vitun rautiaista?
dream on.
päästäkää minut pois m-netistä!
Kurome
17.05.2004 14:30:50
en kehota matkimaan. aattelin vaan, että yleensä noissa teinix tsipaleissa on noita mä, sä ja muita lyhennöksiä. Se sopii jos kirjottaa koko paskan tyylillä, mutta jos sekoittaa näitä kahta, niin sille tulisi olla perusteet. Nyt käytät tota KERRAN tossa biisissä, se kuulostaa samalta kuin Paavo Lipponen räpäyttäisi parit riimit puheenjohtajan pallilla seisoen Kelan määrärahojen ylittymisestä.

"Yo, bitch, ya spend my dough, ho, next year the bling bling is a no show!" - Paavo Lipponen
"Be my reminder here that i am not alone in this..." MJK
vaurio
17.05.2004 23:17:44 (muokattu 17.05.2004 23:19:00)
en kehota matkimaan. aattelin vaan, että yleensä noissa teinix tsipaleissa on noita mä, sä ja muita lyhennöksiä. Se sopii jos kirjottaa koko paskan tyylillä, mutta jos sekoittaa näitä kahta, niin sille tulisi olla perusteet. Nyt käytät tota KERRAN tossa biisissä, se kuulostaa samalta kuin Paavo Lipponen räpäyttäisi parit riimit puheenjohtajan pallilla seisoen Kelan määrärahojen ylittymisestä.

"Yo, bitch, ya spend my dough, ho, next year the bling bling is a no show!" - Paavo Lipponen

no kun rytmitys vaati sitä.
sitäpaits' on näit' lyhennelt' sanoja jo kauan ennen mitään teinix-tsipaleit'
päästäkää minut pois m-netistä! MEKKALA #2
ganesha
19.05.2004 14:29:39

näin makeasti en ole nauranut sitten....:D
"if we can´t be free, let´s at least be cheap!" - Frank Zappa
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)