NickBitch 03.07.2004 23:20:00 | |
---|
ensi lumi peitti maan kun sä lähdit aikanaan vielä mua satuttaa enkä osaa unohtaa on viinipullo puolillaan muistan, olin polvillaan en tahdo käsittää et voinut välittää katosit sinne pimeyteen jäljet jäivät sydämeen ja maahan lumiseen ensi lumi peittää maan täytyy jäädä katsomaan muistoja se herättää kai ne täytyy selättää katosit sinne pimeyteen jäljet jäivät sydämeen ja maahan lumiseen sun varjosi esiin astelee kylmän posken kastelee ja äänesi kertoo sen on rakkaus ikuinen ..ensi lumi peittää maan ja jäljet varmaan.. no jotain kommenttia..tosin tää on jo sävellety kipaleeksi, mut koskaan ei ole liian myöhäistä muokata mokiaan. elämä on täynnä valintoja, toiset ovat huonoja toiset vähemmän huonoja. |
strophe 04.07.2004 12:20:42 | |
---|
Ensilumihan on siis yhdys sana. Tehdään se selväksi heti alkupeleissä... Sitten voidaan aloittaa. Itse pidin erityisesti kahdesta aloitussäkeestä, mutta sen sijaan "muistoja se herättää/kai ne täytyy selättää" ei toimi. Siinä on vähän sellainen "täytyy keksiä riimi"-fiilis. Sitten tuo viimeinen säkeistö ei myöskään oikein sovi biisin fiilikseen. Siitä tulee liian positiivinen tunne, vaikka tämän tunnelma on yleisesti sellainen kirves ja perhe-henkinen. Sen muuttaisin itse. Tosin en ole sinä. Siinä hieman rakentavaa kritiikkiä. Volyymi korvaa puuttuvan taidon! |
NickBitch 04.07.2004 14:31:13 | |
---|
kiitos asiallisesta palutteesta...väkisin tehdyn makua on kyllä vähän munkin mielestä. Toisaalta se ei ole laulettuna niin "hirveä" kuin runona lukiessa. Tuli muuten mieleen että tota on sorvattu vissiin kolmesti uusiksi, Juice sano kerran radiossa että kun on sorvattu sata kertaa niin voi olettaa että se on valmis! elämä on täynnä valintoja, toiset ovat huonoja toiset vähemmän huonoja. |
strophe 04.07.2004 21:30:24 | |
---|
Se on silloin valmis, kun pystyt jonkun ajan kuluttua (sanotaan vaikka pari kuukautta) katsomaan sitä ja ajattelemaan, että tämähän on hyvä. Sen takia ei kannata yleensä postata tänne sanoituksia/lyriikkaa heti kun ne on saanut valmiiksi. Ei siis sikäli, että se nyt olisi liittynyt tähän, mutta yleisesti. Täällä on nimittäin sellainen kasa paskaa yleensä. Astiaan. Tuo todennäköisesti toimii laulettuna ihan hyvin, kun katsoin tavutuksia ja sanojen sointia, niin todennäköisesti toimii kuin junan vessa (eli älä anna biisin pysähtyä...:D). Onko tuo akustinen kipale (voisi olettaa olevan, hieman Lumi teki enkelin eteiseen-tyyppinen)? Volyymi korvaa puuttuvan taidon! |
777 05.07.2004 15:28:59 | |
---|
Tämähän on hyvä. Jos laitat sen Mikseriin tai johonkin vastaavaan, niin ilmoittele. "muistoja se herättää/kai ne täytyy selättää" ei toimi. Siinä on vähän sellainen "täytyy keksiä riimi"-fiilis. Tässä olen kyllä vähän samaa mieltä. Sopisiko siihen selättää sanan paikalle selittää tai jotain? Merkitys tosin muuttuisi hieman. Mutta ilman muutoksiakin hyvä. Rock`n Roll is all and everything else fall !!! |
NickBitch 06.07.2004 11:35:56 | |
---|
....ensi lumi teki enkelin eteiseen? hmm...siinäpä vasta jotain. ;-) eipä sentään, biisi on tosiaan sellanen aikas akustisella pohjalla toimiva fiilistely. Ehkä joskus löytyy tuolta demostudiosta, ehkä. tekstejä ois rutosti lisää, enpä tiedä pistänkö niitä tänne? tosin on ihan jees saada vähän kommenttia niin sanotusti muualtakin kuin omasta perhepiiristä. elämä on täynnä valintoja, toiset ovat huonoja toiset vähemmän huonoja. |