Aihe: Tämmösen väsäsin äsken
1
Keppis
21.06.2004 15:36:59
Paholainenko elää minussa
silmäni täysin turtuneet veren vuodatukseen
teen vain tehtäväni
ei ole käsketty miettimään miksi

pystyt auttamaan
minä vain tuhoamaan

Mikään ei ole minulle kaunista
en tunne mitään pyhää

tämä on viimeinen teurastukseni
kukaan ei laske kukkia haudalle
kaiva kuoppaa ruumiille

--------------------------------------------------------

En oo noita osia hirveesti kerenny miettiin, ku vasta äsken tein, joten noi säkeistöt on vähän hakusessa.
Tilutus on sairasta.
Danny s
21.06.2004 21:05:38
Minä en pysty tällaista ymmärtämään. Jos joka toinen sana on teurastus tai kuolema, on ihan sama vaikka taustalla olisi maailman hienoin ajatuksenjuoksu..

Kuunnelkaa ihmiset beatlesiä!
mongoloidi
21.06.2004 21:11:11
Minä en pysty tällaista ymmärtämään. Jos joka toinen sana on teurastus tai kuolema, on ihan sama vaikka taustalla olisi maailman hienoin ajatuksenjuoksu..

Asiapuhetta.Saat plussan.
Unworthy Knight
21.06.2004 21:43:44

Teurastus 1 Kpl
Kuolema 0 Kpl

Todella syvällistä ja rakentavaa arvostelua herra Danny s.
Voimme siis tulla vapaasti vuodatamaan sinun lyrikoihisi kuinka ihmiseten tulisi kuunella Cannibal Corpsea, oletan ?
Mietitään tovi mitä suolletaan.

Vaikka Beatlesin kuuntelu ei olekkaan pahasta laisinkaan.

Itse lyrikkaan sitten.

Melkoisen katkeran sävyn olet mielestäni onnistunut luomaa tähän pätkään.
Rakennetta ja järjestystä tosiaan muuttelisin myös ehkä jopa muutaman osan lisää syventämään tekstiä. Toisaalta se on tämän mittaisena pistävän agresiivinen purkaus.

Ei yhtään hullumpi mutta ei mikään omaperäisyyden riemuvoitto. Toisaalta kliseet on ehkä hyvä käydä läpi niin löytää sitten sen oman tyylinsä. En sillä etteikö tämä voisi olla tyylisi.

Jatka vaan kirjoittelua.
"Hail to eternal Troo Haapawater Frost-Metallism!! Total Musicism and lighting fast drummings. Mythical lyricalism!" -leka K100#3
Incarnation
21.06.2004 22:10:02

Muuten tykkäsin, mutta tämä lause kuulostaa jotenkin liian brutaalilta näihin sanoihin. Pidennä näitä ihmeessä (ajan kanssa) ja muuta tuo lause. Niin minä tekisin.
"Oulun Riossa THX-äänet kun paukkaavat välillä niin, että munuaiset lepattaa ja perna komppaa jazz-tanssilla." -Jaristoteles
ganesha
22.06.2004 17:20:27
onhan itse kullakin toisinaan fantasiana päästää kaikki omasta mielestä v-mäiset ihmiset päiviltä harvinaisen brutaalilla ja hitaalla tavalla...
mutta silti tähän biisin on HIEMAN vaikea samastua ja JOTENKIN tulee väkisinkin sellainen fiilis että ei tämän kirjoittaja nyt ihan omasta kokemusmaailmastaan ole tätä lyyristä pläjäystä ammentanut. jokseenkin ulkokohtaisen kolkkoa tilitystä. ja aika lyhyen läntä...
muuten olisin kuitannut biisin kahdella sanalla ("teini. angsti.") mutta kun eräät suivaantuneet lyyrikot ovat minua moisesta tendenssistä moittineet niin yritin nyt sitten väen väkisin keksiä tästä jotain syväluotaavaa sanottavaa...mut eipä tästä kyllä mieleen pulpahda kuin kaksi sanaa:
teini + angsti.
toisaalta ymmärrän kyllä että tietyssä ikäkaudessa tällaiset vuodatukset ovat ihan paikallaan eräänlaisessa itseterapeuttisessa mielessä :D
ennen internet-aikaa tällaiset yleensä pölyttyivät pöytälaatikkoon...back in the good old days :D
kaipaisi hieman omaperäisempää otetta, sitten tästä ehkä saisi aikaan jotain kunnollista. tällaisenaan ei oikein potki persuksille - tai ehken sit vain ole "kohderyhmää" :D
sori.
"if we can´t be free, let´s at least be cheap!" - Frank Zappa
Danny s
22.06.2004 20:09:28 (muokattu 22.06.2004 20:15:04)
Teurastus 1 Kpl
Kuolema 0 Kpl

Todella syvällistä ja rakentavaa arvostelua herra Danny s.

Ihminen, joka ei omaa minkäänlaista sisälukutaitoa, arvostelemassa lyriikoita on kuin kala ilman polkupyörää.
777
23.06.2004 11:30:22
Hyvä teksti.
Vähän pituutta lisää, niin se on siinä.
Rock`n Roll is all and everything else fall !!!
hit
24.06.2004 23:38:14
Tällasta tavallista. Ei vaan uppoa (onpas demonit nyt muodissa.)
"For here, apart, dwells one whose hands have wroght Srange eidola that chill the world with fear: Whose graven runes in tomes of drean have taught What things beyond the star-gulfs lurk and leer. Dark Lord of aweroigne-whose windows star on pits of drea
strophe
04.07.2004 21:51:14
Paholainenko elää minussa
silmäni täysin turtuneet veren vuodatukseen
teen vain tehtäväni
ei ole käsketty miettimään miksi

pystyt auttamaan
minä vain tuhoamaan

Mikään ei ole minulle kaunista
en tunne mitään pyhää

kukaan ei laske kukkia haudalle
kaiva kuoppaa ruumiille

Tässä aiemminkin jo todettiin, mutta todetaan nyt uudelleen. Ei tällaista kannata tänne palstalle laittaa, sillä ei tästä tule muuta kuin paha mieli itse kullekin. Teksti on täynnä kliseitä, mikä ei olisi ollenkaan huono juttu, jos niitä vain osaisi käyttää oikein. Tässä nyt ei ole osattu. Tuosta paista tuo jo kerran mainittu itsgnainiet läpi liian selvästi, lisäksi tuossa ei ole mitään maan perkeleen tarinaa, eikä myöskään mitään syvällisempää pohdiskelua (se sallitaan Motörheadille, muttei muille). Tästä lähtien laita nuo sanoitukset vaikka kuukaudeksi piiloon ja lue uudelleen sitten. Jos on yhä hyvännäköistä tekstiä, niin laita ihmeessä tänne, mutta usko pois, itselläni lentää noin 80% ideoista suoraan roskikseen, yksien sanoitusten tekemiseen menee ehkä kuukausi, jos kypsyttelen ideoita kunnolla. Eivätkä ne silti ole niin hyviä, kuin mitä haluaisin. Ehkä sitten viiden vuoden päästä, jookosta?

En oo noita osia hirveesti kerenny miettiin, ku vasta äsken tein, joten noi säkeistöt on vähän hakusessa.

Ai etkö ehtinyt? No, ei se haittaa, ei se näy läpi...

PS. Jos olin mielestäsi liian ilkeä, niin älä ota sitä niin henk.koht, sillä mielestäni negatiivinen, mutta silti rakentava kritiikki on parasta mahdollista itsetunnon/taidon kehittäjää. Usko pois, olen nähnyt vastaavia satoja, tehnyt iässäsi kymmeniä, joten kyllä tiedän, mistä puhun. Minä kuitenkin jätin ne sinne pöytälaatikkoon. Ota opiksesi ja kypsyttelekypsyttelekypsytte...
Volyymi korvaa puuttuvan taidon!
otukka
08.07.2004 18:35:57
Perehdyin tuossa tuohon fobiabändiin ja kyllähän nuo teidän 'tyyliin' sopii kuin nakutettu. Ihan näin bändistä jotain sanoakseni yhteensoittoa soisin hieman hiottavan, ja laulaja ei oikeastaan missään vaiheessa laula. kuunnelkaahan nuo teidän äänityksenne oikein tarkasti läpi ja miettikää mitä kannattaisi treenata ja parantaa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)