hit 15.06.2004 22:47:44 | |
---|
Aurinko laskee, valo kuolee. Äiti lastaan rauhoittaa ei ole aihetta huoleen, kun lapsi nukahtaa päälle kasan risujen. äiti sanoo "tämä oli yö viimeinen." hän verta valuttaa päälle ympyrän viisisakaraisen ja tekee pimeyden kanssa sopimuksen.. Jos lapsi elää ilman mustaasurmaa, voin huomenna vaeltaa helvettiin, jos suostut ottaa sopimuksen vastaan voin läheiseni pelastaa. Vain ei taivu pimeys niin helpolla, on äidin tehtävä vastine tuskalla. Äiti polvillaan maassa kävelee, paha hänen kasvonsa ruhjeilla turmelee. Vaan ei luovuta hän itse tämän aloitti, ja lapsen pelastumiseen sen lopetti.. Jos lapsi elää ilman mustaasurmaa, voin huomenna vaeltaa helvettiin, jos suostut ottaa sopimuksen vastaan voin läheiseni pelastaa. kävi niin että äiti kuoli ja lapsi selvisi, äiti viimeisineen sanoikseen sanoi "läheiseni pelastin." (Älkää ottako tätä liian vakavasti.) Mielipiteitä. "For here, apart, dwells one whose hands have wroght Srange eidola that chill the world with fear: Whose graven runes in tomes of drean have taught What things beyond the star-gulfs lurk and leer. Dark Lord of aweroigne-whose windows star on pits of drea |
NORTON 16.06.2004 00:56:10 | |
---|
Aurinko laskee, valo kuolee. Äiti lastaan rauhoittaa ei ole aihetta huoleen, kun lapsi nukahtaa päälle kasan risujen. äiti sanoo "tämä oli yö viimeinen." hän verta valuttaa päälle ympyrän viisisakaraisen ja tekee pimeyden kanssa sopimuksen.. Jos lapsi elää ilman mustaasurmaa, voin huomenna vaeltaa helvettiin, jos suostut ottaa sopimuksen vastaan voin läheiseni pelastaa. Vain ei taivu pimeys niin helpolla, on äidin tehtävä vastine tuskalla. Äiti polvillaan maassa kävelee, paha hänen kasvonsa ruhjeilla turmelee. Vaan ei luovuta hän itse tämän aloitti, ja lapsen pelastumiseen sen lopetti.. Jos lapsi elää ilman mustaasurmaa, voin huomenna vaeltaa helvettiin, jos suostut ottaa sopimuksen vastaan voin läheiseni pelastaa. kävi niin että äiti kuoli ja lapsi selvisi, äiti viimeisineen sanoikseen sanoi "läheiseni pelastin." (Älkää ottako tätä liian vakavasti.) Mielipiteitä. Tässä oli selkeä tarina, ja se on hyvä juttu. Aiheenvalintakin miellytti minua. Jonkinlaista muokkausta tämä silti kaipaisi, sanavalinnat ja rytmit eivät olleet kovin huoliteltuja, tuntui kuin tässä olisi ollut vähän "tyhjiä lauseita" mukana, siis sellaisia jotka eivät vie tarinaa mitenkään eteenpäin eivätkä toisaalta ole toisteisiakaan. Anteeksi! |
Mako 19.06.2004 23:37:32 | |
---|
Vain ei taivu pimeys niin helpolla, on äidin tehtävä vastine tuskalla. Joko tarkoitat "vaan", tai sitten sanajärjestys on väärä. Semmosta. "Black cloud crossed my mind,
blue mist round my soul,
feel so suicidal;
even hate my rock and roll.. Wanna die, yeah wanna die.
If I ain't dead already,
girl you know the reason why." |
hit 24.06.2004 23:04:31 | |
---|
Tässä oli selkeä tarina, ja se on hyvä juttu. Aiheenvalintakin miellytti minua. Jonkinlaista muokkausta tämä silti kaipaisi, sanavalinnat ja rytmit eivät olleet kovin huoliteltuja, tuntui kuin tässä olisi ollut vähän "tyhjiä lauseita" mukana, siis sellaisia jotka eivät vie tarinaa mitenkään eteenpäin eivätkä toisaalta ole toisteisiakaan. Hyvin osasit neuvoa, Tank you many rok. Otsikko ois voinut olla kiinnostavampi, mut sen keksimises tuli niin perke**n moinen kiire. "For here, apart, dwells one whose hands have wroght Srange eidola that chill the world with fear: Whose graven runes in tomes of drean have taught What things beyond the star-gulfs lurk and leer. Dark Lord of aweroigne-whose windows star on pits of drea |
Leper Messiah 27.06.2004 17:36:05 | |
---|
mä jo ehin pelästyä että tulee : aurinko laskee, valo kuolee, äiti lastaan nuolee Kaikki on suurta illuusiota |