Veikko 09.07.2004 15:14:59 | |
---|
Fuk. Nyt pitäisi saada sassiin tuon kappaleen sanat taiottua esille. Ei kellään sattuisi olemaan koneella noita sanoja? Ei ole herran levyäkään käsillä, josta voisi sanat kirjata ylös. Veikko, mitä pellejä noi oikeen on? (Poika neljävuotta, Slipknotin nähdessään) |
otukka 10.07.2004 10:52:14 (muokattu 10.07.2004 10:55:55) | |
---|
Anna anteeksi eno että katosin sanomatta sanaakaan en tahtonut navetan piikaa syliini kikattamaan en sietänyt silakan hajua ja koirien haukuntaa en jaksanut lypsää lehmää viideltä aamulla navetan piika kikattaa liikaa ja nukahtaa heti jos ei sitä kutiteta minä valvoin aamuun asti ullakon kamarissa ja katselin putkeni läpi punaista planeettaa otin käskyjä vastaan kaukaa viisailta olennoilta jotka käyttävät vaivattomasti valtavaa energiaa minä painoin mieleen kaiken unessa opetetun alusten aikakaudet reitit ja asemat baarit ja käyntikortit tullit ja valuutat eno hyvä meitä kutsuu punainen planeetta sielä tyttöset laulavat lalalaa jodoladijudulijjuu ( :) ) vaikene kaikesta tästä ja pakkaa tavarasi me lähdemme ydessä matkaan kohti punaista planeettaa Pahoittelen mahdollisia virheitä, tuossa äkkiseltään levyltä blokkasin. |
Veikko 13.07.2004 15:58:47 | |
---|
Kiitokset suuret. Veikko, mitä pellejä noi oikeen on? (Poika neljävuotta, Slipknotin nähdessään) |
Antroid 21.07.2004 13:47:39 | |
---|
On muuten erinomainen kappale tuo. (Toim. huom.) |
Umpihullu 23.07.2004 18:56:20 | |
---|
On muuten aika hyviä kappaleita Nurmion kolmella ekalla ja siitä eteenpäinkin, mutta noi kolme ekaa on kallossa ihan solutasolla asti. Aivan omaa luokkaansa oleva äijä. Muista syödä nautaa, jos joudut kaivamaan hautaa! |
otukka 27.07.2004 16:50:32 | |
---|
Mulle on kolahtanut parhainen Lasten Mehuhetki ja Luuta ja Nahkaa. Ja Nurmion & Alamaailman Vasaroiden keikka Provinssirokissa oli muuten ihan helmi. Kunhan saavat sen levynsä ulos niin se täytyy kyllä poistaa välittömästi kaupan hyllyiltä. |