Aihe: Rohkeutta antaa itsestään
1
seitikki
03.07.2004 00:13:17 (muokattu 11.05.2006 13:45:12)
...............
Pistän suhun letkuja ja elän sun kauttas. Oikeesti olen kuollu.
seitikki
21.07.2004 10:59:31
Haluisin kommentteja...
Pistän suhun letkuja ja elän sun kauttas. Oikeesti olen kuollu.
Zarmo
30.07.2004 13:53:01

Haluisin kommentteja...

No jos siusta tuntuu tolta niin sithän teksti kertoo siitä... En oikein osaa suhtautua mihinkään, missä mainitaan "tuska". Se oli yhdessä jutussa niin kornisti, että tulee väkisin se mieleen. Sori, ei pysty paremapaan kommentointiin.
"Heikkisten suku on tuomittu ikuiseen köyhyyteen." -T.Huhtiniemi
Schnowotski
31.07.2004 13:49:03
että minulle rakkaus ei oo henkistä
se on seinille levinnyttä tuskaa
ja rohkeutta antaa itsestään

Aika kiva oivallus.

Teksti oli melko rönsyilevä ja joka suuntaan liikkuva, mutta silti oltiin vain siinä yhdessä asiassa. En tiedä onko tämä hyvä vai huono asia, mutta se sai tekstiin irrallisen ja epävarman tunnun.

Hiomalla tästä(kin) tulisi hyvä. Mutta jos tämä on sinusta jo valmis ja näköisesi niin ei kait sitä sitten enää muutelemaan kannata lähtä.
Post mortem: raamattua ei tule lukea kuin raamattua
Kuolema: kirkkautesi tuo kevään minuun
ganesha
31.07.2004 15:07:49
no jos ei se tuska ole henkistä niin silloinhan se on fyysistä....*pistää miettimään* :D
"if we can´t be free, let´s at least be cheap!" - Frank Zappa
Mako
31.07.2004 17:28:03 (muokattu 31.07.2004 17:29:40)

että minulle rakkaus ei oo henkistä

Tuosta vain muuttaisin muotoon "ei ole henkistä". Kun muutenkaan ei juuri ole mä/sä tms. "puhekielisyyksiä". Tai sitten laittaisi lisää tuollaisia jos haluaisi saavuttaa Apulanta-flavoria. Mutta enpä tiedä millaista rallia tästä suunnittelit, vaiko ihan runoa. Kyllä tuosta lyhyehkön biisinkin saisi aikaiseksi. Hyviä juttuja ja ilmauksia, esim. tuo metsästysvietti.

EDITTI: semmosta pomppivaa energistä, synkkää modernia suamirokkia lähtisin tosta väsäämään. Semmonen vaikutelma siitä tuli.
"I couldn't hold you knowing we were unhappy somehow, should have told you but I never knew 'til now"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)