PlasmaDemon 25.03.2003 21:36:46 | |
---|
Kommentoikaa tää.. Nyt mä en oo yrittäny riimitellä kauheesti vaan tää on Children Of Bodomin tyylinen laulu. Toivottavasti esim.Nimismies ei anna yhtä huonoo kommenttia ku viimeks!!Ne oli kyl aika aataminaikasia. Sanokaa mist pidätte ja mistä ette.Mitä vois muuttaa?? Täs tää nyt sit olis.. Terror Beat Don't kill,Don't kill Dark Angel blow up church You are maddest to earth A Body is capture the enternally Death fear,Horror fear,can cause harmer I kill people the yesterday He say: Fuck You.. Dark Angel took youAARGHH I'm die.. Who shout now It is Vampire Vampire want blood Terror shoot you You doesn't win fear,or death Go past the guard Don't scared of Don't was slow Terror Beat yeah Dark Angel say:You have the best meat Choose life or death People:Why I eat you have meat,I drink you have blood,hah haa.. People:Noooo.. Terror beat yeah You heart starts to burn Terror beat yeah Dark Angel capture to you,You doesn't come back He and Terror take you You doesn't escape over All ways burns as faster.. Yeah You doesn't win fear,or death Go past the guard Don't scared of Don't was slow Terror Beat yeah Dark Angel say:You have the best meat Choose life or death People:Why I eat you have meat,I drink you have blood,hah haa.. People:Noooo.. Terror beat yeah You heart starts to burn Terror beat yeah Kirves on paha,
Kirves ei ole saha,
Se on paljon pahempi
kuin itse paha,
Kuin leikkii sillä,
KURKKUUN HAAVAN VIILTÄÄ.yeah,yeah,yo. |
lxi 25.03.2003 21:48:28 | |
---|
Toivottavasti esim.Nimismies ei anna yhtä huonoo kommenttia ku viimeks!!Ne oli kyl aika aataminaikasia. Älä vikise kun kerran itse kritiikkiä pyydät. Sitä saa mitä tilaa. Sanokaa mist pidätte ja mistä ette.Mitä vois muuttaa?? Ei ole paljon mistä pitää, kun ei saa taas mitään tolkkua tästä "englannista". Kiitos ja hei. |
Nimismies 26.03.2003 15:03:07 (muokattu 26.03.2003 15:04:44) | |
---|
Sinun pitäisi tajuta se että lyriikkaa ei tehdä läiskimällä englanninkielisiä, hyvältä kuulostavia(??) kliseitä peräkkäin. Siinä pitää olla muoto ja sisältö. Tässä ei ole kumpaakaan. Ja jos et tahdo kritiikkiä niin pidä nämä lyriikkasi pöytälaatikossa. Siellä ne pysyvät ainakin minun "aataminaikaisten" kommenttien ulottumattomissa. Ja mikä oli niin aataminaikaista? EDIT: Ja niin tosiaan, tuo sinun kielioppisi on aivan kauheaa. Oikeastaan sitä ei ole. Oletko nukkunut kaikki englannintunnit? Yksinkertaisimmatkin perusasiat ovat ihan hukassa. Älä tee lyriikkaa englanniksi jos et osaa kieltä. "Kun sinua tarvitaan, siviilivaatteesi viedään ja uudet tuodaan" - Absoluuttinen Nollapiste |
NORTON 26.03.2003 15:50:28 | |
---|
Sinun pitäisi tajuta se että lyriikkaa ei tehdä läiskimällä englanninkielisiä, hyvältä kuulostavia(??) kliseitä peräkkäin. Siinä pitää olla muoto ja sisältö. Tässä ei ole kumpaakaan. Ja jos et tahdo kritiikkiä niin pidä nämä lyriikkasi pöytälaatikossa. Siellä ne pysyvät ainakin minun "aataminaikaisten" kommenttien ulottumattomissa. Ja mikä oli niin aataminaikaista? EDIT: Ja niin tosiaan, tuo sinun kielioppisi on aivan kauheaa. Oikeastaan sitä ei ole. Oletko nukkunut kaikki englannintunnit? Yksinkertaisimmatkin perusasiat ovat ihan hukassa. Älä tee lyriikkaa englanniksi jos et osaa kieltä. Kylläpähän nämä Plasmademonin jutut on ihan huumorilla vedettyjä. Tuskin kukaan voi oikeasti noin huonoa settiä heittää. |
zernobyl 26.03.2003 21:48:26 | |
---|
..Don't scared of Don't was slow.. Hehahehhe :D:D Kyl tän on pakko olla vitsi! |
Valdemar 27.03.2003 10:30:40 | |
---|
i`M die |
noir 27.03.2003 10:32:57 | |
---|
Tää on ihan kinkku teksti! Saa paremmat Hoho.t kuin rakastelumokaketjusta... Hoho. Popmusiikki on Saatanasta, eikä siltikään hyvää. |
Himpi 27.03.2003 14:14:54 | |
---|
Tää on ihan kinkku teksti! Saa paremmat Hoho.t kuin rakastelumokaketjusta... Hoho. Missä tämmönen rakastelumokaketju on? Häh? |
noir 27.03.2003 15:13:02 | |
---|
Popmusiikki on Saatanasta, eikä siltikään hyvää. |
karkkka 28.03.2003 12:19:08 | |
---|
Terror Beat Kauhu hakkaus Don't kill,Don't kill Dark Angel blow up church You are maddest to earth A Body is capture the enternally Death fear,Horror fear,can cause harmer Älä tapa, Älä tapa Pimeä Enkeli räjäytä kirkko Sinä olet huluin maapallolle Vartalo on kaappaus ikkuisesti Kuolema pelko, Kauhu pelko, voi aiheuttaa harmempi I kill people the yesterday He say: Fuck You.. Dark Angel took youAARGHH I'm die.. Minä tapan ihmiset eilinen Hän sanoo: Vedäpä kuivat... Pimeä Enkeli otti/vei sinutKÄÄÄKKK Olen kuole... Who shout now It is Vampire Vampire want blood Terror shoot you Kuka huuda nyt Se on Vampyyri Vampyyri halu veri Kauhu ampua sinä You doesn't win fear,or death Go past the guard Don't scared of Don't was slow Sinä (3. persoonassa tosin) et voita pelkoa, tai kuolemaa Ohita vartija Älä pelästynyt jotain Älä oli hidas Terror Beat yeah Dark Angel say:You have the best meat Choose life or death People:Why I eat you have meat,I drink you have blood,hah haa.. People:Noooo.. Terror beat yeah You heart starts to burn Terror beat yeah Kauhu hakkaus jee Pimeä Enkeli sano: Sinulla on paras liha Valitse elämä tai kuolema Ihmiset sanoo:Miksi Minä syön sinulla on lihaa, Minä juon sinulla on verta, heko heko.. Ihmiset:Eiiii-- Kuolema hakkaus jee Sinun sydän alkaa palaa Kuolema hakkaus jee Dark Angel capture to you,You doesn't come back He and Terror take you You doesn't escape over All ways burns as faster.. Yeah Pimeä Enkeli kaappaus sinulle, Sinä (3. persoonassa) et tule takaisin Hän ja Kauhu ota sinut Sinä (3. persoonassa) et pakene yli Kaikki tiet polttava yhtä nopeasti Jee You doesn't win fear,or death Go past the guard Don't scared of Don't was slow Sinä (3. persoonassa) voita pelkoa,tai kuolemaa Ohita vartija Älä pelästynyt jotain Älä oli hidas Terror Beat yeah Dark Angel say:You have the best meat Choose life or death People:Why I eat you have meat,I drink you have blood,hah haa.. People:Noooo.. Terror beat yeah You heart starts to burn Terror beat yeah Kauhun rytmi/hakkaus jee Pimeä Enkeli sano:Sinulla on paras liha Valitse elämä tai kuolema Ihmiset:Miksi Minä syön sinulla on lihaa,Minä juon sinulla on verta, heko heko.. Ihmiset:Eiiii. Kauhun rytmi/hakkaus jee Sinun sydän alkaa palaa Kauhun rytmi/hakkaus jee Tuossapa tuo kaikessa lyhykäisyydessään. Yrityksestä hyvä kymmenen. Suosittelisin kuitenkin englannin kieliopin + sanaston rankkaa treenaamista. |
MrTorture 28.03.2003 12:37:30 | |
---|
Vaikka olenkin huono tuossa engleshmannissa niin silti minua alkoi naurattamaan. :P |
L.C.F 29.03.2003 10:21:36 | |
---|
juu.. L.C.F |
Sa,kke 29.03.2003 11:00:02 | |
---|
Jos sulla on mielstäsi taitoa kirjoittaa lyriikkaa, niin koitappa suomen kielellä! Täähän on nyt niin pelleilyy että! Ei voi muuta kuin nauraa Jäähyväiset aseille |
Snowblind 29.03.2003 19:08:04 (muokattu 29.03.2003 19:08:28) | |
---|
Tulee mieleen pikkuveljeni englannin kieli EDIT: Hoho. "Runous on kyynelkaasua vahvempaa" -S.Hammer |
Himpi 30.03.2003 19:27:43 | |
---|
|
sienimies 13.05.2004 12:02:39 | |
---|
aika loistavat... |
fifehole 13.05.2004 14:10:21 | |
---|
Hommaa joku kääntämään noi sun Suomenkieliset textit Englanniks, niissä on ainesta. Sun Englanti ei ole vielä tarpeeksi kehittynyt siihen, noin nätisti sanottuna. Katso leffoja lue kirjoja kuuntele musaa, mut älä käytä liikaa sanakirjoja niin kyl se alkaa avautumaan. Head for an eye |
vaurio 13.05.2004 14:29:00 | |
---|
oisit vaan pysyny suomenkielisissä.. perkele! kuka varasti allekirjoitukseni?! |
ganesha 13.05.2004 16:20:53 | |
---|
tää on sillä rajalla että onko tää silkkaa skeidaa vai äärimmäistä taidetta! en muista nauraneeni näin makeasti pitkään pitkään aikaan. jos tää ei ollu tarkotettu vitsiksi niin siit huonompi homma. kyllä tää hyvästä sketsistä kävis. "if we can´t be free, let´s at least be cheap!" - Frank Zappa |
Skinwalker 13.05.2004 18:52:16 | |
---|
Mä luulen että hyvin moni lyriikkapalstan kirjoittajista on junnuna itse vääntänyt samanlaista tekstiä ja mennyt sen jälkeen poseeraamaan kitaran kanssa peilin eteen. Pakko nuo on tehdä pois alta, jos kerran ovat tullakseen, mutta en sitten tiedä onko ideaa niitä pistää kaikkien nähtäville. Keep on rockin' in the free world. Big man, pig man, ha ha, charade you are |