Aihe: Veljeskunta(ei cmx:n)
1
L.C.F
02.07.2004 23:22:59
Tein tämän äsken.. kertoo aika paljo tunteista.. Selitän vähän.. Olin tosa serkullani, "prince of sodomylla" ja sen isoveli tuli kihlattunsa kanssa kotiinsa meni huoneesee eikä saanu häiritä, vähä aikaa mulla ja "prince of sodomylla" oli iha mukavaa, ja katottii hellsing animea, mut sen tyttöystävä soitti ja sano et tulis sinne, ja mun muija tulis kans, no se tuli sinne mut sano et saana lähti veljensä kans ajelee.. jäin yksin.. aiko soittaa, mut ei mitää kuulunu, koitin soittaa, mut ei vastannu.. Jäin yksin.. tuo veljeskunta nimi tulee siitä, ku mä, prince of sodomy, sen veli ja meidän kaveri "hk" ajeltii ennen yhesä ja kuunneltii cmx:n veljeskuntaa ja pidettii hauskaa.. Sillo ainoa murhe oli ku ei ollu muijaa kellää, mut nyt niitä murheita on paaaaaljon enemmän :)! Nii siis.. kaikki oli muijiensa kans.. mut mä yksin.. Lukekaa teksti, ja mielellää jonkilaista kommenttiaki perää, kiiiiittooooos..

Veljeskunta

Istun yksin puistossa.. Surujani pohtimassa
Ennen istuimme täällä yhdessä, tätä paskaa kiroamassa.
Joskus tästä kiittämässä.
Me neljä! Veljeskunta..

He ovat jättäneet minut yksin..
Tai minä heidät luotani karkottanut..
Jokainen heistä on oman rakkaansa luona..
Minäkin olisin, mutta hän ei ole luonani.
Päästin hänet pois..

Kaikilla on oma elämänsä.
Ei enää ketään kelle purkaa surunsa..
Tai kertoa hyvät uutisensa..

Veljeskunta on hajonnut, mutta ei kuollut!
Se elää ikuisesti muistoissamme..
"Hautala, 7 miljoonaa kiloa kaadettuja hautakiviä"
hit
04.07.2004 11:11:40
Toi selostus avasi hiaman biisiä, vois kuvitella jonkun soittavan akustista ja laulavan tota. Hyvä teksti jälleen kerran.
"For here, apart, dwells one whose hands have wroght Srange eidola that chill the world with fear: Whose graven runes in tomes of drean have taught What things beyond the star-gulfs lurk and leer. Dark Lord of aweroigne-whose windows star on pits of drea
L.C.F
04.07.2004 15:11:13
Kiitti! Mä aattelinki tehä siihe akustisellä jonkilaiset sävellykset.
"Hautala, 7 miljoonaa kiloa kaadettuja hautakiviä"
PlasmaDemon
03.08.2004 12:54:00
Tein tämän äsken.. kertoo aika paljo tunteista.. Selitän vähän.. Olin tosa serkullani, "prince of sodomylla" ja sen isoveli tuli kihlattunsa kanssa kotiinsa meni huoneesee eikä saanu häiritä, vähä aikaa mulla ja "prince of sodomylla" oli iha mukavaa, ja katottii hellsing animea, mut sen tyttöystävä soitti ja sano et tulis sinne, ja mun muija tulis kans, no se tuli sinne mut sano et saana lähti veljensä kans ajelee.. jäin yksin.. aiko soittaa, mut ei mitää kuulunu, koitin soittaa, mut ei vastannu.. Jäin yksin.. tuo veljeskunta nimi tulee siitä, ku mä, prince of sodomy, sen veli ja meidän kaveri "hk" ajeltii ennen yhesä ja kuunneltii cmx:n veljeskuntaa ja pidettii hauskaa.. Sillo ainoa murhe oli ku ei ollu muijaa kellää, mut nyt niitä murheita on paaaaaljon enemmän :)! Nii siis.. kaikki oli muijiensa kans.. mut mä yksin.. Lukekaa teksti, ja mielellää jonkilaista kommenttiaki perää, kiiiiittooooos..

Veljeskunta

Istun yksin puistossa.. Surujani pohtimassa
Ennen istuimme täällä yhdessä, tätä paskaa kiroamassa.
Joskus tästä kiittämässä.
Me neljä! Veljeskunta..

He ovat jättäneet minut yksin..
Tai minä heidät luotani karkottanut..
Jokainen heistä on oman rakkaansa luona..
Minäkin olisin, mutta hän ei ole luonani.
Päästin hänet pois..

Kaikilla on oma elämänsä.
Ei enää ketään kelle purkaa surunsa..
Tai kertoa hyvät uutisensa..

Veljeskunta on hajonnut, mutta ei kuollut!
Se elää ikuisesti muistoissamme..

Nostin pinnalle.

Mutta samanlainen tilanne on mulla nyt.
On eräs ihminen jota pidin ystävänä.
Sitte ku se alko yhen muijan kans niin mä jäin ihan syrjään ja tuntuu ku ystävyys olis loppunu saatana ihan seinään.
Oltiin aina esim. perjantaisin yhes. Juopoteltiin ja silleen.
Mut nyt se on sen prkleen muijansa kans kokoajan.
Se sitä, se sitä.

Se ei enää edes käy meillä.

Vituttaa....

Taidan tehdä samasta aiheesta lyriikan ja laittaa sen tänne
Everybody assholes are assholes. I die then, when is its time...
Valdemar
14.08.2004 16:34:17
EI helevetti, prince of sodomy, morjes.
Backseat of a trans-am!
Kirjoitus virhe
17.08.2004 13:05:43
Mutta samanlainen tilanne on mulla nyt.
On eräs ihminen jota pidin ystävänä.
Sitte ku se alko yhen muijan kans niin mä jäin ihan syrjään ja tuntuu ku ystävyys olis loppunu saatana ihan seinään.
Oltiin aina esim. perjantaisin yhes. Juopoteltiin ja silleen.
Mut nyt se on sen prkleen muijansa kans kokoajan.
Se sitä, se sitä.

Se ei enää edes käy meillä.

Vituttaa....

Taidan tehdä samasta aiheesta lyriikan ja laittaa sen tänne

Sinun kaverisi on tossun alla. Huono sille pidemmällä tähtäimellä ajateltuna.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)