Aihe: Enkelten kyyneleet
1
L.C.F
23.08.2004 21:55:56
Tiedoks vaa teillekki, et mä alotin tään, mut plasmademon teki loput, että mulle haukut, ja plasmademonille kehut :D!

Enkelten kyyneleet

Taas voin nähdä sen sateen maata pieksevän
Syksy tekee tuloaan on sillä pimeys mukanaan
Mutta sade on kyyneleitä enkelten
Surullisten ja epätoivoisten

Syksy tekee tuloaan ja tuo pimeyden mukanaan
Joka valtaa koko taivaan ja melkein maan
Kuolevaiset pelkäävät (omaa) kohtaloaan
Eivät (silti) väistä tieltä yhtä metriäkään

Mikään heitä ei enää pysty auttamaan
Koska (kylmä)syksy on vielä/vasta edessäpäin
Ei kukaan tiedä miksi tässä (taas) kävi näin
Pelkoa ja pimeyttä ei enää estää voi
Valmistaudutaan kostamaan
Kuka tämän pahuuden loi?

Katsokaa viimeisiä säteitä auringon!
Taas maa armoilla pahuuden on
Tämä surkeus on kuolematon
Haluaisin panna täytäntöön koston

Vain tuomioksi niille jotka eivät:
Usko sanaakaan, jotka valon veivät
Pois ottivat meiltä koko omaisuuden
Tulivat noutamaa pois/kaiken vaurauden

Kuunnelkaa nyt enkelit itkevät
Vasta rauhan saatuaan lopettavat
Tuntevat kylmyyden ja elontuskat
Kohtaavat kuoleman ja tiet mustat

Täällä valuvat enkelten kyyneleet
Ja sielut sisällään sammuneet
Nyt puhuvat veriset kyyneleet
Voimat lävittäin poistuneet (pois)
snää
PlasmaDemon
23.08.2004 22:09:49
Joo tulihan tuosta ihan hyvvöö jäläkee....
Everybody assholes are assholes. I die then, when is its time...
Schnowotski
23.08.2004 22:23:43
Nättiä tekstiä, mutta toiston käyttö ei mielestäni ole täysin toimivaa.
Post mortem: raamattua ei tule lukea kuin raamattua
Aloitin vaikeammasta - yritin ymmärtää sinua
piude
29.08.2004 14:09:59

tekstin nimestä tuli heti mieleen kolme biisiä: apulannan itkeväthän enkelitkin, paradise lostin angel tears, ja himin funeral of hearts ("angels cry blood"...). kliseillä leikkiminen on usein riskialtista..

mutta tekstinä ihan ok, melkoisen uhkaava ja painostava tunnelmaltaan. vois sopia johonkin bläkkisbiisiin. oli siellä jotain kökköjä (tuskat/mustat tms) mut laulettuna se ei varmaan häiritsis.
PlasmaDemon
29.08.2004 20:46:23
tekstin nimestä tuli heti mieleen kolme biisiä: apulannan itkeväthän enkelitkin, paradise lostin angel tears, ja himin funeral of hearts ("angels cry blood"...). kliseillä leikkiminen on usein riskialtista..

mutta tekstinä ihan ok, melkoisen uhkaava ja painostava tunnelmaltaan. vois sopia johonkin bläkkisbiisiin. oli siellä jotain kökköjä (tuskat/mustat tms) mut laulettuna se ei varmaan häiritsis.

No minähän jo muutin biisn nimen alunalkaenkin Mustaksi enkeliksi, mutta täällä se esiintyy tuolla nimellä....
Horror of Night
31.08.2004 19:06:55
Teksti on kyllä ihan sujuvaa, mutta mutta...itse sisältö on niin kliseistä kuin vain olla. Nimi jo varsinkin kertoo, että sanotukset ei oo kauheen vakuuttavat.
Harjotusta peliin.
NickBitch
01.09.2004 08:45:49
joo uhmaa on, eka säkeistö on todellinen klisekokoelma. en tiedä mistä niitä yleensä tulee. mulla käy niin että masiksessa kirjoitan ykkösellä puhtaaks kunnon tappobiisin ja se on tollasta klisettä koko paska. kai sitä toi suomi lyriikan synkät mielikuvat on painunu takaraivoon. Ei mitään uutta, mutta kehityskelpoinen...kokeile kirjoittaa samaa viestiä pukkaava teksti ilman kuuluisia:syksyä,kyyneltä,sadetta,pimeyttä...
elämä on täynnä valintoja, toiset ovat huonoja toiset vähemmän huonoja.
PlasmaDemon
02.09.2004 12:44:41
joo uhmaa on, eka säkeistö on todellinen klisekokoelma. en tiedä mistä niitä yleensä tulee. mulla käy niin että masiksessa kirjoitan ykkösellä puhtaaks kunnon tappobiisin ja se on tollasta klisettä koko paska. kai sitä toi suomi lyriikan synkät mielikuvat on painunu takaraivoon. Ei mitään uutta, mutta kehityskelpoinen...kokeile kirjoittaa samaa viestiä pukkaava teksti ilman kuuluisia:syksyä,kyyneltä,sadetta,pimeyttä...

Tää hommahan eteni niin, että autoin L.C.F:ää biisn teos ja se oli tehny kolme ekaa säkeistöö valmiiksi.
Mä sitten tein itte kaikki loput säkeistöt ja muokkailin muita.
Lisäsin ja poistin erilaisia kohtia ja lauseita + säkeistöjä.

Biisin ongelmahan on siinä että siinä on ristikkäin ja vastakkain kahta eri tekijää ja mielikuvaa.
Biisi olisi pitänyt tehdä ehka alusta asti kaksin ja sitten korjailla kaikki kliseet pois.
Minulla kun ei ole kovinkaan paljon kliseisiä kappaleita rustata.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)