Intro: En tahdo olla kotona, hakattavana. Pääsisimpä pois, mutta minne menisin?. 1. Äiti ja isä estää mua toteuttamasta unelmiani, huudan niille tuskaani, ne tekevät elämästäni helvetin. Näen isän vihaisen ilmeen, lähden juoksemaan yläkertaan, mutta isä ottaa kädestäni kiinni. Käännähdän ja hän läimäisee mua naamaan. Koulussa täytyy taas selitellä, kaaduin maahan, nyt täytyy vain yrittää jäljet peitellä- En ole koskaan polttanut, enkä juonut. Silti olen kuulemma aina harmia aiheuttanut. CHORUS: Minkä sille mahdan, jos olen vahinko. Ei se ole mun syy, olen täysin viaton. Otan käteen puukon, ja viillän syvän haavan. Niin verivana kulkee pitkin mun käsivartta. 2. Isä ja äiti on kieltänyt mua kertomasta, meidän perheen suurta salaisuutta. Mutta entä jos joku on kuullut sen jostain muualta, niin minä olen se joka saa sen nahoissaan tuntea. En uskalla astua kodin ulkopuolelle, mun luullaan menevän riehumaan kaupungille. Tarkastavat laukun, haistelevat mun hengityksen. Tekevät perinpohjaisen ruumiintarkastuksen. CHORUS: 2x C-Osa: Mun täytyy elää siten, miten vanhemmat haluais mun elävän. Rajat ovat kovat, eikä niitä sovi ylittää. Kavereita ei saa kutsua, ne ovat vain rasitteita. Vanhempien mukaan ne vain yrittävät elää toisten rahoilla. Vittu, päästäkää mut jo pois tästä vankilasta. CHORUS: |