NickBitch 05.10.2004 11:40:18 | |
---|
Taas saa jotain kommenttia pistää..arvosanakin riittää. Tää on vähän niinku vaihessa (ehkä) mut katotaan mitä fiilareita kirvoittaa? ”RISTI JA KYYNEL” olit sinimeren kastamaa mä sain olla ja rakastaa hymyä, kaikkea sun sanomaa niitä mun täytyi rakastaa kuin hiekan peittämää yritän vielä ymmärtää miks sä jouduit itkemään ja suviyöhön jättämään kun risti ja kyynel unohtuu silloin mun sydän taivaltaa ei se löydä enää kotiaan käy vain läpi tuskiaan mun pääni painuu polviin katson silmiin ihaniin ne mun mieleen maalautuu ja kauniit hetket avautuu vaan takaisin en mä saa en sua, enkä siis onnea risti ja kyynel kuljettaa kuinka kovasti kuluttaa. elämä on täynnä valintoja, toiset ovat huonoja toiset vähemmän huonoja. |
t-termiitti 09.10.2004 22:59:40 | |
---|
”RISTI JA KYYNEL” 7½. aika kliseistä, mutt ois syksyn sävelen parhaimmistoa. |
NickBitch 10.10.2004 11:15:03 | |
---|
syksyn sävelen parhaimmistoa,jee!...ulkona on tuulista ja kylmää, toi sai mut silti nauramaan. Kiitti vaan kommentista. elämä on täynnä valintoja, toiset ovat huonoja toiset vähemmän huonoja. |
hoja 11.10.2004 09:25:19 (muokattu 11.10.2004 09:26:29) | |
---|
olit sinimeren kastamaa mä sain olla ja rakastaa kuin hiekan peittämää yritän vielä ymmärtää miks sä jouduit itkemään ja suviyöhön jättämään Nää riimit tuntuivat jotenkin väkisellä väännetyiltä. Tarinan kannalta tarpeettomia, sotkevat vain ymmärtämistä. mun pääni painuu polviin katson silmiin ihaniin ?? Silmät polvissa? Paha kehityshäiriö? Arvosanaksi 5 +, pitää vielä hioa. EDIT: lisätään tyhjät rivit lainauksiin K100 #8
Oleminen on havaituksi tulemista - esse est percipi |
NickBitch 11.10.2004 17:27:36 | |
---|
väkisin ja väkisin...joo-o? pää polvissa, eli pää painuksissa polivien välissä. ehkä vähän huonosti ilmaistu. mut hiomista tää ei juuri kaipaa paska mikä paska. ei ole mitään elämää suurempaa runoutta. kannattaa siis kirjoittaa mielummin uus ja parempi, näin mä sen näkisin. kiitos palutteesta anyway. :-) elämä on täynnä valintoja, toiset ovat huonoja toiset vähemmän huonoja. |
NickBitch 11.10.2004 17:29:25 | |
---|
pää polvien välissä ja tietty muisteloita kahtellaan, ei siellä polvien välissäkään sinisilmiä ole ;-) elämä on täynnä valintoja, toiset ovat huonoja toiset vähemmän huonoja. |
Jani The Rock 11.10.2004 20:08:45 | |
---|
Täähän vois olla vaikka Neumannin änkyräpäissään värkkäämää tekstiä. Don`t mess with the countryboys |
NickBitch 12.10.2004 10:45:45 | |
---|
Mä oonkin kova Dingo-fani. elämä on täynnä valintoja, toiset ovat huonoja toiset vähemmän huonoja. |