J.P.K 26.09.2004 18:35:04 (muokattu 26.09.2004 18:36:59) | |
---|
Joo, eli siis ensimmäiset sanani pykäsin, ja ennenkuin esittelen tuotokseni bändille haluaisin kuulla vähän kommenttia. Olen kitaristina, ja yleensä vain sävellän, ja tähänkin biisiin löytyy jo nuotit, mutta nyt päätin kuitenkin väsätä sanatkin joten tässä tulee: 1. SÄKEISTÖ time is passing by i`m walking alone oh, so fast it flys it is time to go home BRIDGE i open the door and make sure the lights are on carefully i watch before i carry on KERTSI nightmares all i see when i try to sleep voices in my mind demons of the night 2. SÄKEISTÖ night has come again and the moon shines bright time has come again for an night of fright BRIDGE whispers in my head are saying there`s no need to fear but demons of the night decide that i dont wanna hear KERTSI nightmares haunting me they wont leave me be dream begins again and i feel it`s the end Hieman kliseinenhän tuo kieltämättä osittain on ja pieniä kielioppi virheitä luultavasti löytyy, mutta luovassa kirjoittamisessahan niitä ei tunneta ; ) Ja jossei joku vielä arvannut, niin tyylilaji on Metalli. Olkaa helliä! |
leka 26.09.2004 20:20:06 (muokattu 26.09.2004 20:21:39) | |
---|
mjoooo... eka bridge on hieno... muuten ei oikein kolissut. kuluneita riimejä eikä aihe kosketa. mutta kyllä se siitä, lisää vaan tekstejä, kyllä ne siitä kehittyy. Bastiljiin? |
Definhel 26.09.2004 20:48:54 | |
---|
night of fright Eikös stratovariuksella ole joku fright juttu? Jos on niin tämä on selvä plagiointi. Bring us a shrubbery! Or we shall say "NI!" to you! |
Von Härskiburg 26.09.2004 21:22:51 | |
---|
Ellen aivan väärin erehdy, niin löysin tuolta muutamia kielioppimokia. Näin tämän kuuluisi minun mielestä mennä: oh, so fast it flies it is time to go home nightmares are all i see when i try to sleep time has come again for a night of fright nightmares are haunting me they wont leave me be Eli siis jotenkin näin. Ei tuo muuten mitenkään huono ollut ensimmäiseksi tekstiksi. Varsin klisheinen, mutta sellaista se on kaikilla alussa. Hevipiisin tekstiksi tuo käy iahn hyvin. Älä huua mulle. |
J.P.K 26.09.2004 22:48:39 | |
---|
Eikös stratovariuksella ole joku fright juttu? Jos on niin tämä on selvä plagiointi. Käsittääkseni heillä on Fright night niminen levy, ja ehkä myöskin saman niminen biisi tuolla levyllä. Mutta eihän Fright sana muutenkaan vissiin mikään kovin uniikki ole. Vai? |
Pelsi 28.09.2004 12:00:21 | |
---|
Käsittääkseni heillä on Fright night niminen levy, ja ehkä myöskin saman niminen biisi tuolla levyllä. Mutta eihän Fright sana muutenkaan vissiin mikään kovin uniikki ole. Vai? Enpä usko, että Strato sitä sanaa olisi mitenkään patentoinut. Ihan jees perushevisanat, mutta korjaa nuo kielioppivirheet mitä tuolla ylhäällä lueteltiinkin. Rekkamies on pyöreä, rekkamies on soikea, rekkamies on ukko ihan oikea! |
Juha86 30.09.2004 20:12:59 (muokattu 30.09.2004 20:14:54) | |
---|
Ei nää nyt varsin hevisidonnaiset sanat oo, vaikka kirjoittajaa myöten moni niin on täällä sanonuntkin.. Toimii varsin yleispätevästi esim. goottirokissakin (tyyliin For My Pain...) Eipä nää sanat mitenkään massasta poikkeavat oo, mut voin sanoo et mun ekat sanat oli 6 kertaa huonommat. Johtuen ehkä siitä et tein ne 11 vuotiaana =) Ihan peruskliseiset sanat, mulle ne toimii kaikessa yksinkertaisuudessaan, kun tottahan noi sanat on varsin usein (ainakin mun on helppo yhdistää ne omiin fiilareihin). ~totuus ei pala tulessakaan~ |
J.P.K 01.10.2004 20:45:32 (muokattu 01.10.2004 20:48:34) | |
---|
Kiitos jo tulleista kommenteista! Lisääkin saa toki pistää. Kohotitte itseluottamustani sanoittajana kummasti, ja aionpa harrastaa sitä jatkossakin. Esittelin biisin bändille ja hekin tykkäsivät siitä. Näitä sanoja voisi kirjoitella enemmänkin, mutta yleensä olen niiden suhteen itse niin kriittinen, että ne lentävät melkein heti roskakoriin. Pitäsi antaa melkein heti kirjoituksen jälkeen ne jollekkin luettavaksi, jotta saisi puolueettoman mielipiteen. Ei nää nyt varsin hevisidonnaiset sanat oo Joo, ei välttämättä olekkaan ja varmasti saattaa toimia myös kevyemmässä musassa, mutta hevibändi kun ollaan, niin eiköhän noista kohtalaisen raskas junttaus tule. ; ) |
t-termiitti 09.10.2004 23:08:02 | |
---|
vois olla vaikka kemopetroliakin. tosin aika kliseistä, mutt niinhän ne kaikki hitit sitä onkin. |
sini 09.10.2004 23:10:55 | |
---|
Mulla tuli ensin mieleen Sonata Arctica. Kliseinen joo, mutta kyllä se siitä, tsemppiä :) |