Aihe: tässä Lyriikoita sävellettäväksi? 1 | |
---|---|
![]() 22.04.2022 09:49:59 | |
Tässä ois neljän lyriikan sarja rakkauslauluja, oisko kellään halukkuutta kokeilla säveltää näitä, tai jotain näistä? Viestiä vois laittaa jos kiinnostaa, niin selviäisi löytyykö yhteistä säveltä? Rakastan sinua ehdottomasti 20.10.2021 Rakastan sua ehdottomasti rakastan sinua kuolemaan asti oot kallioni ja juureva puu oot ranta johon matkani hakeutuu haluan sua ehdottomasti haluan sinua vuoteeseen asti oot niittyni ja virran suu oot lanne johon lanteeni hakeutuu kerto: tähän, tähän tultiin anna enemmän anna edes vähän kultahippuja me heiteltiin metsän multiin tähän, tähän tultiin anna enemmän anna edes vähän kaipaan sua ehdottomasti kaipaan sinua tuonelaan asti oot pelkoni ja sureva suu oot reitti johon mieleni murtuu tähän, tähän tultiin anna enemmän anna edes vähän kultahippuja me heiteltiin metsän multiin tähän, tähän tultiin anna enemmän anna edes vähän kultahippuja me heiteltiin metsän multiin merja ritala Rakastakaa toisianne pelkäämättä 10.4.2022 Huudat turhaa, turhaa puhut kierrät ympyrää sä ihmisparka otat vastaan kaikki huhut että oisin toisen luona kainalossa nukuin teen tiliä ei lopu koskaan kun sulle kerron on täyttä roskaa et toisen viereen menisin huudat turhaa, turhaa puhut kierrät ympyrää sä ihmisparka ootat häitä et soittais urut kertosäe: rakastakaa toisianne pelkäämättä ottakaa lanteille reittä ja kättä hiipikää viereen hiljaa tai ryminällä rakastakaa toisianne pelkäämättä vaikka nyt rakastaa ehkä jättää rakastakaa toisianne pelkäämättä rakastakaa toisianne pelkäämättä ottakaa lanteille reittä ja kättä hiipikää viereen hiljaa tai ryminällä rakastakaa toisianne pelkäämättä vaikka nyt rakastaa ehkä jättää rakastakaa toisianne pelkäämättä merja ritala Painokuvia 10.4.2022 Viivan minkä minuun vedit kun olin selin sinuun ehkä selkään kukan piirsit rakkautta siten siirsit kuin painokuvia mä tahdoin nukkuu unia en tuntee kuvia romantiikannälkäinen sun rakkautta huvia piirtää selkään kuvia enkä nimenkin jotta muistaisin kertaan seuraavaan jos tavataan eikä tätä lakanaa tarvii silittää tilii mulle tilittää museoissa ravataan, tai havaitaan toimi ei suhde tää painokuvia, sä selkään piirrät vaan mä tahdoin nukkuu unia en tuntee kuvia romantiikannälkäinen sun rakkautta huvia piirtää selkään kuvia enkä nimenkin jotta muistaisin merja ritala Johnny ja Rose (2021 ) Kun herään viulut soi aamu koittaa viereen tulla verhoihin aurinko palmikoi venyttelen vartalooni sä kerrot oot Johnny who knows, mä oon rose puran hiukseni ponnarilta ois jo ilta niin vois kainaloon tulla vain liikenne liikkuu on kevät mut jouluvalot vilkkuu piirrät sanat vartalooni nähdään Rose mä käännän selän luulet että kohta nukun koko yön uudeks elän piirrät sanat vartalooni nähdään Rose kerto: missä on ne rannat hiekka ja vehreet puut missä lumpeet kelluu venyttelen vartalooni tuut viereeni Johnny laitan hiukseni ponnarille kierit viereltäni en tiedä minne vain aurinko liikkuu on kevät mut jouluvalot vilkkuu piirrät sanat vartalooni nähdään Rose mä käännän selän jos luulet susta elän mä vaan nukun piirrät sanat vartalooni nähdään Rose kerto: missä on ne rannat hiekka ja vehreet puut missä lumpeet kelluu venyttelen varatalooni meet viereltäni Johnny kun herään viulut soi aamu koittaa viereen tulla verhoihin aurinko palmikoi venyttelen vartalooni sä kerroit oot Johnny merja ritala Linnun kurkkuun unohtui jäätynyt marja-
näin oletin kun se ei laulanut. -MR- | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)