Hulluustrilogiani keskimmäinen osa. Pistän ehkä muutkin joskus tänne. Törkeää plagiointia absoluuttisen nollapisteen "irene kaktus" - biisistä. Olen pahoillani. ------------------------- Herään unesta huutooni Katson peilistä naamaani Sitä ei ole vaihdettu Minua ei siis vielä surmattu Nukahdan omaan huutooni Koska luulen taas kuolevani Kun silmäni ummistan Näen peilissä tappajan Olen potilas hoitolassa Olen ollut jo aivan varma Että nimeni on numero Numero kolkytkahdeksan Herään unesta huutooni Onko ikkunani auki? Yrittikö joku tänne hyökätä? Täytyykö täälläkin vielä pelätä? Nukahdan omaan huutooni Se on ikioma keinoni Muuten en yöllä unta saa Minä pelkään salamurhaaja Olen potilas hoitolassa Olen ollut jo aivan varma Että nimeni on numero Numero kolkytkahdeksan Herään unesta huutooni Väittävät minun olevan sekaisin Vaan minä tiedän totuuden Tappavat koska olen ainutlaatuinen Nukahdan omaan huutooni Jos ei muuten niin siksi ainakin Että piilossa vaanivan murhaajan Pois huudollani kovalla karkotan Olen potilas hoitolassa Olen ollut jo aivan varma Että nimeni on numero Numero kolkytkahdeksan --------------
"If i go insane, please don't put your wires in my brain" - Pink Floyd - If --------------
Pastilli? |