Tämän tein rakkaasta mökkikoskestamme, johon melkein hyppäsin.. Keihärinkosken sillalla Kari MM 11/04 Intro: Cm Fm D G Cm---------------------Fm Keihärinkoski hiljaa virtaa D----------------------------G Vettä Keiteleeseen kuljettaa Cm-------------------------Fm Talviyönä sillalla mä seison D---------------------- G On virta musta äänetön Cm------------------------Fm Koski, se aistii miehen tuskan D----------------------------G Houkuttaa alas hyppäämään Cm-------------------Fm Musta vesi jää alle lipuu D----------------------------G Kädet kylmää rautaa puristaa Kesäyönä taas sillalla mä seison Koski kuohuu vesi kimmeltää Aurinko jo vuoren taakse painuu Vesikin on värin vaihtanut Virta se tuntee mielen riemun Kulkijalleen käden ojentaa Keihärinkoski yhä virtaa Vettä Keiteleeseen kuljettaa Koski se nyt kirkkauttaan hohtaa Sieluni se noesta puhdistaa Aina kun mä sillan yli kuljen Elämästä koski muistuttaa Tässä sillalla taas mä seison Kuiskaan kuinka sitä rakastan Keihärinkoski aina virtaa Vettä keiteleeseen kuljettaa |