Planetist 22.11.2004 05:20:40 | |
---|
Kirjoitettu kello 5 aamuyöllä noin 15 minuutissa. Ei minulla oikeasti mitään ongelmia ole. Aina on oltava liikettä Koska liike on yhtäkuin elämä Valo on täynnä tyhjyyttä Pimeys on oma värinsä En tiedä enää ajoista On ollut niin kauan hiljaista Jos tulet, tulethan ajoissa Kun vielä olen maailmassa Katso kuinka katoan, kurjuuteeni vajoan Olin vain statisti näytelmässä Loputtomassa ja julmassa tässä Tämä aamu on kuollut Vaan itsepä sen olen surmannut Kävelen pitkin lattiaa Jota ei ole olemassakaan Jos tämä on se elämä paljon mainostettu tärkeä Niin miksi sitä pakenet? Osaasi vain välttelet Katso kuinka katoan, kurjuuteeni vajoan Olin vain statisti näytelmässä Loputtomassa ja julmassa tässä Älykkyys on se vitsaus Kun sitä ei johda viisaus Vaan mieli julma ja katala Tahtomattaankin tuhoisa Se menee minne se tahtoo mennäkin Se tahtoo mitä ikinä tahtookin Niin on aina ollut, huomaat sen kyllä itsekin Katso kuinka katoan, kurjuuteeni vajoan Olin vain statisti näytelmässä Loputtomassa ja julmassa tässä --------------
"If i go insane, please don't put your wires in my brain" - Pink Floyd - If --------------
Pastilli? |
seitikki 23.11.2004 08:32:28 | |
---|
TODELLA HYVÄ. En voisi ikinä rakastaa itseäni. |
Planetist 23.11.2004 10:13:34 | |
---|
TODELLA HYVÄ. Kiitoksia :) Mennäänkö naimisiin? --------------
"If i go insane, please don't put your wires in my brain" - Pink Floyd - If --------------
Pastilli? |
Definhel 23.11.2004 14:12:55 | |
---|
Kiitoksia :) Mennäänkö naimisiin? Always look on the bright side of life. Ni. |
numb000 23.11.2004 18:05:31 | |
---|
hyvä, wau... mutta voisit tosissaan tehhä jotain noille riimeille... ch oli vähän tavanomainen. Mistä saat noi ideat? |
Planetist 24.11.2004 21:53:45 | |
---|
hyvä, wau... mutta voisit tosissaan tehhä jotain noille riimeille... ch oli vähän tavanomainen. Mistä saat noi ideat? kiitoksia palautteesta :) Ideat pursuavat alitajunnasta, kirjoitan paljon tekstiä kuten novelleja ja vastaavaa ja usein samoista aiheista saa myös kirjoitettua lyriikka. Tämäkin oli hieman sekaisa teksti kun se koostuu monesta ideasta joita olen päässäni hämmennellyt. --------------
Pastilli? |
Spiralmind 25.11.2004 01:38:34 | |
---|
Tämähän oli hyvä. Erityisesti tykkäsin siitä "statisti näytelmässä"-jutusta. Sanity is just the majority of lunatics
setting the standard. |
seitikki 25.11.2004 13:33:27 (muokattu 25.11.2004 13:33:51) | |
---|
Kiitoksia :) Mennäänkö naimisiin? Mennään vaan. edit. voidaan sitten yhessä kirjoitella synkkiä lyriikoita En voisi ikinä rakastaa itseäni. |