Planetist 22.11.2004 04:19:48 | |
---|
Elikkäs siis että jokainen lisää yhden rivin kunnes kappale näyttäisi varsin valmiilta, saapahan monen ihmisen näkökulmaa. Aloitukseksi tietenkin: Heräsin aamulla --------------
"If i go insane, please don't put your wires in my brain" - Pink Floyd - If --------------
Pastilli? |
seitikki 22.11.2004 11:12:51 | |
---|
Heräsin aamulla usvan nousuun En voisi ikinä rakastaa itseäni. |
Starlia 22.11.2004 12:11:43 | |
---|
Heräsin aamulla usvan nousuun Näytin haamulta
(ja kusin housuun :-p) |
Definhel 22.11.2004 17:29:32 | |
---|
Heräsin aamulla usvan nousuun Näytin haamulta I shall destroy you Ni. |
kirahvi 22.11.2004 17:56:01 | |
---|
Heräsin aamulla usvan nousuun Näytin haamulta I shall destroy you Näin itseni Märkä puu ei syty koskaan ilman syttöpaperia |
sivupersoona 22.11.2004 18:40:59 (muokattu 22.11.2004 18:42:56) | |
---|
Heräsin aamulla usvan nousuun Näytin haamulta I shall destroy you Näin itseni sanovan peilikuvalleni Puhuminen on yliarvostettua |
Starlia 22.11.2004 18:48:32 | |
---|
Heräsin aamulla usvan nousuun Näytin haamulta I shall destroy you Näin itseni sanovan peilikuvalleni "Oot mun halinalleni" |
Pelsi 22.11.2004 20:13:46 | |
---|
Heräsin aamulla usvan nousuun Näytin haamulta I shall destroy you Näin itseni sanovan peilikuvalleni "Oot mun halinalleni" Ja pelosta laskin alleni "Kun Mustanaamio kysyy, silloin vastataan. "
-Viidakon sanonta |
sikanaama 22.11.2004 20:29:18 | |
---|
Heräsin aamulla usvan nousuun Näytin haamulta I shall destroy you Näin itseni sanovan peilikuvalleni "Oot mun halinalleni" Ja pelosta laskin alleni Puristin käteeni Tummelia Ei vittu se yks on karu |
Planetist 22.11.2004 20:38:07 | |
---|
Tämä on kaunis kappale, ihan tulee tippa silmään. --------------
"If i go insane, please don't put your wires in my brain" - Pink Floyd - If --------------
Pastilli? |
seitikki 23.11.2004 08:31:01 | |
---|
Teette ihan TYHMIÄ sanoituksia tähän!!! En oo teijän kaveli. En voisi ikinä rakastaa itseäni. |
Joukahainen(psykoosissa) 23.11.2004 12:42:03 | |
---|
Heräsin aamulla usvan nousuun Näytin haamulta I shall destroy you Näin itseni sanovan peilikuvalleni "Oot mun halinalleni" Ja pelosta laskin alleni Puristin käteeni Tummelia sekä panin alakerran mummelia, taikasauvallani Ismo Alangon pohdittua ajatuksiinsa hukkuneen Mikä on ihminen, vastasi Tom Waits rymistellen perään:
- Bone Machine |
Kirjoitus virhe 23.11.2004 14:42:55 | |
---|
Tästä on tulossa järin kummallinen tapaus:) Kautta Super Marion tulikukan |
NHR 23.11.2004 14:45:21 | |
---|
Heräsin aamulla usvan nousuun Näytin haamulta I shall destroy you Näin itseni sanovan peilikuvalleni "Oot mun halinalleni" Ja pelosta laskin alleni Puristin käteeni Tummelia sekä panin alakerran mummelia, taikasauvallani mutta mummo se vastaan pani Kun pistää silmät kiinni ja irvistää, on helpompi soittaa sooloja. - KTR |
Joukahainen(psykoosissa) 23.11.2004 16:16:46 | |
---|
Heräsin aamulla usvan nousuun Näytin haamulta I shall destroy you Näin itseni sanovan peilikuvalleni "Oot mun halinalleni" Ja pelosta laskin alleni Puristin käteeni Tummelia sekä panin alakerran mummelia, taikasauvallani mutta mummo se vastaan pani (Kerto) Panee mummut urakalla vastaan Ismo Alangon pohdittua ajatuksiinsa hukkuneen Mikä on ihminen, vastasi Tom Waits rymistellen perään:
- Bone Machine |
Planetist 23.11.2004 16:30:53 | |
---|
Heräsin aamulla usvan nousuun Näytin haamulta I shall destroy you Näin itseni sanovan peilikuvalleni "Oot mun halinalleni" Ja pelosta laskin alleni Puristin käteeni Tummelia sekä panin alakerran mummelia, taikasauvallani mutta mummo se vastaan pani (Kerto) Panee mummut urakalla vastaan Vaikka voisin mä seksistä maksaa --------------
Pastilli? |
sikanaama 23.11.2004 16:32:23 | |
---|
Heräsin aamulla usvan nousuun Näytin haamulta I shall destroy you Näin itseni sanovan peilikuvalleni "Oot mun halinalleni" Ja pelosta laskin alleni Puristin käteeni Tummelia sekä panin alakerran mummelia, taikasauvallani mutta mummo se vastaan pani (Kerto) Panee mummut urakalla vastaan Vaikka voisin mä seksistä maksaa Kunnon äiti lyö lastaan Makita! |
NHR 23.11.2004 16:43:02 | |
---|
Heräsin aamulla usvan nousuun Näytin haamulta I shall destroy you Näin itseni sanovan peilikuvalleni "Oot mun halinalleni" Ja pelosta laskin alleni Puristin käteeni Tummelia sekä panin alakerran mummelia, taikasauvallani mutta mummo se vastaan pani (Kerto) Panee mummut urakalla vastaan Vaikka voisin mä seksistä maksaa Kunnon äiti lyö lastaan Kuka tätä enää jaksaa Kun pistää silmät kiinni ja irvistää, on helpompi soittaa sooloja. - KTR |
sikanaama 23.11.2004 16:44:10 | |
---|
Heräsin aamulla usvan nousuun Näytin haamulta I shall destroy you Näin itseni sanovan peilikuvalleni "Oot mun halinalleni" Ja pelosta laskin alleni Puristin käteeni Tummelia sekä panin alakerran mummelia, taikasauvallani mutta mummo se vastaan pani (Kerto) Panee mummut urakalla vastaan Vaikka voisin mä seksistä maksaa Kunnon äiti lyö lastaan Kuka tätä enää jaksaa (Soolo) Makita! |
Pelsi 23.11.2004 16:45:05 (muokattu 23.11.2004 16:46:31) | |
---|
Voi perkele, myöhästyin. "Kun Mustanaamio kysyy, silloin vastataan. "
-Viidakon sanonta |