Aki Sirkesalon viimeiseksi jääneen biisin sanat. > > > 'LEIJAILEN' > > Aurinko maalaa mun ihoani > aallokko hyväilee hiuksiani > > Yksinäisen atollin > löysin, sitä kävelin > rantaan jonka korallin > sekaan heti sukelsin > Valtakuntaan vedenalaiseen > > Leijailen, leijailen > > Meri on turkoosin sininen > hitaasti kellun ja nautiskelen > > Tuskin edes muistaisin > mitä tänne pakenin > ajantajun kadotin > syvemmälle vajosin > Valtakuntaan vedenalaiseen > > Leijailen, leijailen > > En ole yksin enkä yksinäinen > on ympärillä parvi monituhatpäinen > kalojen, kauniiden, hiljaisten > suurien, pienien, värikkäiden > niitä tuijottelen > ja pois mä tahdo en > vaan leijailen > > Vedenalaiseen valtakuntaan > aallot minua kuljettaa. > > - A.Sirkesalo - > |
1996 julk. Aika-levyltä löytyy kaiketi tuo biisi? Jos tuo on niin vanha, niin ei voi olla viimeisin. Herraltahan olisi ilmestymässä tässä vuoden alusta uusi albumi, se on jo nauhoitettu, ja ekan sinkun piti käsittääkseni soida radiossa jo tässä kuussa. Jostain syystä suunnitelmat ovat sittemmin muuttuneet. Jos Sirkesaloa ei löydy (mikä on kaiketi aika todennäköistä tässävaiheessa... R.I.P.), omaiset päättävät levyn kohtalosta... Mako eräässä topikissa: "Kohta on great balls on fire itse kullakin kun nuo Mnetin femakot™ rynää tänne" |