Perus 12 tahdin rock, n. 170 BPM: Sirkus on saapunut kaupunkiin 1. Narreja kadut pullollaan, Norsuja sekaan tungetaan, Hodareita ja hattaroita, Limukkaa ja makkaroita, On ihmiset menneet sekaisin On sirkus vallannut kaupungin 2. Vanhemmille tiukkaa viinaa, Helpompi on kestää piinaa, Kun lasten perään katsomaan, Joutuu, vaikkei tahtoiskaan On ihmiset.. 3. Sitä vaan tässä oon pohtinut, Miksi sirkus ei paikkaa vaihtanut, Tai jos vaihtoi, niin tais unohtaa, Esiintyjänsä mukaan ottaa. 4. Jäi klovnit kadulle pyörimään, Performansseja esittämään, Ja apinat posetiivarin, Riesana eessä marketin 5. Niiden tahaton tilannekomiikka, Olkoonkin surkuhupaista, Ei jaksa se enää naurattaa, Sitä nähnyt on jo aivan liikaa. --- Pistin just äsken nauhurilla purkkiin ja vaikutti äkkipäältään ihan hauskalta (itsekseni hihittelin, voi johtua ajankohdastakin). |
Vielä semmonen hullu pellemusiikki taustalle ni johan toimii!!! Mulla oli itsellä mielessä sellainen sovitus, että rokkipohjan päälle soitetaan koskettimista "karusellipilleillä" lurituksia :-) Ja eihän tämä välttämättä rokiksi koskaan inkarnoidu, vaan sanat järjestellään uusiksi toisenlaiseen pohjaan... |
Mulla oli itsellä mielessä sellainen sovitus, että rokkipohjan päälle soitetaan koskettimista "karusellipilleillä" lurituksia :-) Ja eihän tämä välttämättä rokiksi koskaan inkarnoidu, vaan sanat järjestellään uusiksi toisenlaiseen pohjaan... Kiinnostavaa. Mie haluan sit kuulla, kun biisi on valmis. Humppaa tai kuole. |