Tuomitkaa. Gentle wind, singing Falling snow, dancing Under those gray clouds I'm waiting My eyes closed I'm dreaming Shivering wind Touching me Through snow-white halls of time Sweet melody heard on skies Telling of the Winter's Dance The wind, not so gentle anymore Falling snow, turning to spikes of ice Inside raging storm, I'm waiting My body bleeding I'm screaming Howling wind telling: Dance with me Through snow-white halls of time Sweet melody heard on skies Telling of the Winter's Dance Choir of storms, howl of god Frozen spears impaling my heart I'm chained to dance in frozen blood I'm freezing I'm falling Voice in my head screaming: Wake up to reality I'm walking on snow-white halls of time I hear the sweet melody of death And I dance the Winter's Dance "Taas ne saatananpalvojat varastelevat makeisia" -Kassaneiti sokkarilla- |
Mä tykkään. Noi sanat on selkeät ja kauniit, ja juuri tuollaisista pidän. Moni saattaa valittaa kliseemäisyydestä, mut mua ei häiritse yhtään, vaikka sanoissa löytyykin moneen kertaan kuultuja juttuja. Talvi on myös kaunis teemana, ja on mukava luoda mielikuvia valkoisesta maisemasta, jossa on samanlainen tunnelma kuin noissa sanoissa. Tää olis mukava kuulla biisinäkin... =) You and me, we will be
part of the autumn harmony, Together sleeping the endless dream... |
Mä tykkään. Noi sanat on selkeät ja kauniit, ja juuri tuollaisista pidän. Moni saattaa valittaa kliseemäisyydestä, mut mua ei häiritse yhtään, vaikka sanoissa löytyykin moneen kertaan kuultuja juttuja. Talvi on myös kaunis teemana, ja on mukava luoda mielikuvia valkoisesta maisemasta, jossa on samanlainen tunnelma kuin noissa sanoissa. Tää olis mukava kuulla biisinäkin... =) Joo, kliseitä, tietysti. Enkä tiedä, tuleeko niin pitkää pimeää, että tästä mitään biisiä syntyisi. Arkistoihin vain pölyttymään. "Taas ne saatananpalvojat varastelevat makeisia" -Kassaneiti sokkarilla- |