aula edessä ympyränmuotoinen joku takaa oven panssarilasisen huutaa, hakkaa, ja kiroaa tyhjyys ahtauden verhoaa liian paljon kertoo katse orvon, kuolevan ja kun hän tukehtuu, viimesanat kuulen lausuvan avaa ovi, päästä minut kehään ikuiseen laula läpi lukkoin, kahleet avaa kevääseen Eiks oo hieno ;) Näin vastaanottovikailijan asemassa (asemessa? - ei kielikello soi) tuollainen tulvahti: kiitos erään edeltävän topicin. You have 13 hours in which to solve this Labyrinth.. |
eikä! ehit ensin! alotin tekee samalla otsikolla surkeaa renkutusta mutta sun on kyllä parempi. Minun kerto taivaasta ja alko näin meillä ei tarvitse henkkareita, voit avojaloin tulla tai käyttää lenkkareita älä turhaan jonota, olethan kutsuvieraana kaikki on sinulle ilmaista maksusi jo suoritit .... vihamiehesi kyynelistä drinkki, väreinä pinkki ja turkoosi... pietari nukahtaa portin pieleen, kasvaa sammalta korviin ja naavaa kieleen.... Joo, pöytälaatikkoon vaan. KylSeRakkausOLuultEnempiHypeäKuOksetusta.
-kaima |
Eikä mitään pöytälaatikkoon! Tehkäämme tästä palsta kaikille niille, joilla tämä idea on käynyt mielessä. Varmasti meitä on useampiakin, jotka ovat halunneet kirjoittaa aiheesta. Ja vaikka itse olin vilkaissut muutamaan otteeseen jo Täällä on tilaa (ei lyriikka) -langan, niin silti jotenkin odotin nimen alkuosan perusteella mielenkiintoisia sanoja. Että tänne vaan Täällä on tilaa (lyriikka) -lyriikoita satelemaan! You have 13 hours in which to solve this Labyrinth.. |
Anteeksi. Ei minulla nyt oikeastaan mitään ideaa ole. Pienet aivot vain. Tajunnanvaihto/tasavirtaa aiheesta "Täällä on liikaa tilaa". Täällä on aivan liikaa tilaa, pilaa umpinaisen mielen kielen kuivan kippuraisen kääntää nurin juurinensa. Sano mitä sanot, sakot saatkin saman tien. Ien vuotaa mätää hätää, ei tätä kestä märehtiä. Mär mär, räm räm, märämärä ärm ärm; mantra antaa sapiskaa. Tuomarivuohi virran takaa kantaa kaunaa manalaan. Avaruuden kamaluuden kellumisen kammossa paradoksi aatokseksi kummastuttaa kysyjän: Jos on täällä liikaa tilaa eikä seiniä ympärillä miten ihmeen kummassa voi tyhjyys kaatua niskaan? Siis tiskaan, tiskaan, tiskaan, tiskaan, tiskaan, kuplat kulkevat sieraimiini ja antavat työhön nostetta, täällä on ihan liikaa likaa ja tyhjiä astioita. (Astral bodies litter The glitzy glittering playground And I am selling infinite grace By the weightier pound.) Dägä dägä. Dägädägädägä. Dägä. |