Pelsi 27.12.2004 01:58:23 | |
---|
Tälläinen pätkä tällä kertaa. Hiukan humoristisempi jälleen, mutta sisältää myös idean. Toivottavasti joku ymmärtää sen. -------------------------------- Minä vien roskat ulos, saatan mopin heilumaan Pölyt pyyhin piirongilta, pyykit pistän kuivumaan Vaimon vanhan rassin, kauppakassin huollan päivittäin lupaan kestää perhettäin juhlapäivät selvin päin Onhan miehen malli mullin mallin Jos se väliin jättää teeveerallin Onkos kuultu kummempaa? Onhan miehen malli mullin mallin Jos se ohi kulkee lätkähallin Eihän moista olekaan? Älynlahjani mitataan noissa Mensan taulukoissa Illat vietän kotonain, enkä koskaan ole poissa Käytökseen ei muutenkaan jää moittimisen sijaa Sillä eihän vaimokulta voisi sietää kujeilijaa Onhan miehen malli mullin mallin Jos se väliin jättää teeveerallin Onkos kuultu kummempaa? Onhan miehen malli mullin mallin Jos se ohi kulkee lätkähallin Eihän moista olekaan? Ulkomuodoltani voitokas misterkilpailuissa Saankin lailla Adoniksen esiin kateuden muissa Muuten miekkonen täydellinen, yksi vika vain Sillä ei miestä tälläistä ole olemassa lain Onhan miehen malli mullin mallin Jos se väliin jättää teeveerallin Onkos kuultu kummempaa? Onhan miehen malli mullin mallin Jos se ohi kulkee lätkähallin Eihän moista olekaan Olemassa ollenkaan! -------------------------------- Näin. Kertosäe on aikas tyhmä, mutta olkoon. "Bakteerien juhlaa on se: ensin kärpäset tanssii kakassa ja sitten ne lentävät siihen ranskalaisen leipään, bzz. Siinä ei paljon viinit ja juustot auta: alati riippuu ripulikiro Gallian kukon yllä kuin Gordonin miekka!"
-Markus Kajo |
Ozzman 27.12.2004 02:26:11 | |
---|
Tämäpäs oli hyvä. Ja kertosäe toimi, ei ollenkaan huono. Onko yleensä metallikeikoilla semmosia hulluja remuleijonia, jotka tulevat ja hakkaavat toisiaan siellä.
Oon kuullut, että eturivissä tulee aina ruumiita. -Linkinpark87 |
Jani The Rock 27.12.2004 09:05:20 | |
---|
Jumalaut, tuohan kertoo minusta. Hoho! Ei vaan. Hiton hyvät sanat. Todella piristävä poikkeus tälle palstalle kaikenmaailman hevi-, angsti- yms. -juttujen sekaan. Kyllä toimii. The road never ends for me, kid. |
Deep Shadow 27.12.2004 16:57:26 | |
---|
Hyvää lyriikkaahan tuo oli. Ainoa mikä tuossa nyt tökkäsi, niin ensimmäisistä sanoista kun tuli välittömästi mieleen Jarkko Martikaisen "Minä vien roskat pois", niin sen jälkeen tuota jollain tavalla puoliväkisinkin vertasi siihen. "Televisio on kulttuurin vappunenä" -A.W. Yrjänä |
H. Ani 27.12.2004 17:58:47 (muokattu 27.12.2004 17:59:02) | |
---|
Samoilla jäljillä Deep Shadowin kanssa... ensimmäisen rivin alkuun muutoksia... Niin se on ja niin sen tulee olla! |
Pelsi 27.12.2004 18:29:57 | |
---|
Hyvää lyriikkaahan tuo oli. Ainoa mikä tuossa nyt tökkäsi, niin ensimmäisistä sanoista kun tuli välittömästi mieleen Jarkko Martikaisen "Minä vien roskat pois", niin sen jälkeen tuota jollain tavalla puoliväkisinkin vertasi siihen. Vaari otettu. Itse en edes muistanut Martikaisen tehneen tuon nimistä biisiä, mutta kyllähän se sitten herran levyltä löytyikin. Kunhan inspiraation aika iskee jälleen, niin täytyy fiksailla. Saa toki ehdottaakin vaihtoehtoriviä tuolle ensimmäiselle, mieluusti tosin säilyttäisin sen roskanvienti-idean siinä, se kun on meille uroille useasti mission impossible. Kiitoksia palautteesta! "Bakteerien juhlaa on se: ensin kärpäset tanssii kakassa ja sitten ne lentävät siihen ranskalaisen leipään, bzz. Siinä ei paljon viinit ja juustot auta: alati riippuu ripulikiro Gallian kukon yllä kuin Gordonin miekka!"
-Markus Kajo |
seitikki 27.12.2004 20:38:45 | |
---|
Tuohan oli hieno.. En voisi ikinä rakastaa itseäni. |