Tämmöinen melko nopeasti kirjoitettu teksti jonka kertosäe on tosin ollut päässäni jo pidemmän aikaa. ---- ARKIPÄIVÄN PARANOIAA Jokainen kasvo tuntuu tuijottavan nykyään Kaikki tekoni tuntuvat olevan jotain liian tärkeää Jokainen yksityiskohta jonka näen olen nähnyt niin monta kertaa ennen En voi saada täyttä varmuutta Lopullista totuutta siitä oletteko oikeasti ihmisiä ollenkaan vai robotteja koekaniineita lähetetty tutkimaan Arkipäivän paranoiaa annoksina pieninä lääke pillereinä taikka suoneen piikitettynä Pelastaa sinun mielesi ja poistaa tunteesi Vain pieni leikkaus tarvitaan, se sujuu helposti Tule jo tänään Varjoni kävelevät nopeammin kuin pitäisi Vastaantulija katsoi kuin minut tuntisi Olenko nähnyt hänet aiemmin vai onko hän nähnyt minut? Olenko ainoa joka on tätä asiaa näin pohtinut? Ajattelen siis olen olemassa? Ehkä ainoana tässä maailmassa Jos lähden pakenemaan se syyllisyyteni varmistaa Arkipäivän paranoiaa annoksina pieninä lääke pillereinä taikka suoneen piikitettynä Pelastaa sinun mielesi ja poistaa tunteesi Vain pieni leikkaus tarvitaan, se sujuu helposti Tule jo tänään Ehkä herään huomenna siihen etten ole vielä syntynyt Ehkä maailma on unta totta on vain väsymys? Se väsymys joka iskee ennen kuin kuolet pois. Ja kuoltuasi heräät maailmaan joka totta ois. En sulje pois mahdollisuuksia Maailma on pelkkä suuri kasa kaavoja Kaavat luonnot ja kaavat ihmisen Koodia kaikki tyynni, en vain tiedä kenen. Arkipäivän paranoiaa annoksina pieninä lääke pillereinä taikka suoneen piikitettynä Pelastaa sinun mielesi ja poistaa tunteesi Vain pieni leikkaus tarvitaan, se sujuu helposti Tule jo tänään. Älä suotta pelkää. Tule jo tänään. ----------------------- --------------
"If i go insane, please don't put your wires in my brain" - Pink Floyd - If --------------
Pastilli? |
Ajattelen siis olen olemassa? Ehkä ainoana tässä maailmassa Mielestäni loistava kohta. Muutenkin teksti oli hyvästä aiheesta hyvin tehty. "Bakteerien juhlaa on se: ensin kärpäset tanssii kakassa ja sitten ne lentävät siihen ranskalaisen leipään, bzz. Siinä ei paljon viinit ja juustot auta: alati riippuu ripulikiro Gallian kukon yllä kuin Gordonin miekka!"
-Markus Kajo |